• Ja ik kom heel vaak in gb's tegen of krijg van die berichten met:
    ''Jij bent mooi zullen we vrienden worden?''
    ''Hee jij bent emo dat ben ik ook zullen we vrienden worden?''
    ''Hoi, jij bent een mooie scene kid ik ben dat ook zullen we vrienden worden?''
    En bij Mods lees je dit vaak:
    ''Jij bent moderator zullen we vrienden worden?''

Ik snap daar het nut niet van? Meestal zijn die meiden die dat vragen 8 á 9 jaar maar wat vinden jullie daar van en wat als jullie zo'n bericht krijgen en als je vrienden met iemand zou willen worden hoe doe jij dat dan?

xox' <3

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)

Omg... Zo een domme sukkel.

Ja echt wel :S

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb da niet.

(...)
    Ikke wil emo doen :3

Weetje die richard heeft me nu al voor 3 meeting uit genodigt naar 1 ben ik geweest een ander niet en 2 januari ga ik nog naar 1 ;o

whaha xD
    wanneer is die andere en waar ?
    wnt ik vind dat ie in enschede moet sijn of hengelo en dan kom ik xD

We can only learn to love by loving.

nouja als die peuters liever vrienden met mij willen worden ipv buiten te spelen moeten ze me maar toevoegen
    ik voeg alleen de mensen toe als ik een quiz van hun maak -_-"

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

ik zit nu aan eentje vast O.ó

when words fail, music speaks.

ik heb er nog steeds geen...xD en hoef er geen!!xD.. maar dat lijkt me toch best wel k*t....

(...)

whaha xD
    wanneer is die andere en waar ?
    wnt ik vind dat ie in enschede moet sijn of hengelo en dan kom ik xD
    nee man in dronten maar dude ik ga in de zomer vakantie gewoon naar enschede of hengelo komen :')

(...)nee man in dronten maar dude ik ga in de zomer vakantie gewoon naar enschede of hengelo komen :')

en naar Sellingen ö

ik zit nu aan eentje vast O.ó

Aan my :)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

(...)
    en naar Sellingen ö

Daar kom ik ook nog wel eens hoor :]

(...)
    Aan my :)

maar dat is niet zo erg :Y)

(...)
    Daar kom ik ook nog wel eens hoor :]

:D:D:D:D YES ^^

Negeren.
    Ik heb het niet meer zo op internetvrienden. Met de nadruk op vrienden, en niet op vriendinnen.

I recycle my thoughts.

Ik kryg dat gelukkig nooit. Vriendschap hoor je te verdienen. Je kunt pas vrienden worden als je het goed met diegene kunt vinden ,en als je vaak met elkaar praat, en samen lol hebt. Zomaar vragen of iemand vrienden met je wil worden werkt niet. Dat is gewoon dom.

(...)maar dat is niet zo erg :Y)

Ö Ik vind het namelyk wel erg dat ik nu friends ben met jou (:

Just kidding hoor schat (H)