Dat vraag ik dus.
Ik vind hem lelijk,stom,spuuglelijk en hij verknoeit heel z'n heup ermee. [/mening]
Ik wil geen ruzie ofzo,dus ga me niet aanvallen.
Maar wat vinden jullie er dus van ??
ik vind... hem wel cool aan de enekant maar hij is zo groot.... die letters zijn wel mooi... is ook een mooi patroon... maar toch... hij verpest gewoon zijn lichaam.. maar jaa... eigen keus..he... daar kan ik niets aan veranderee..of iemand anders.. maar ja..
Ik vind die tatoo echt lelijk.
Hij is echt veels te groot.
Toen hij die Freiheit 89 tatoo liet zetten op zijn arm vond ik die al groot. Maar die is niks vergleken met deze.
Ik vind het niet alleen lelijk omdat hij zo groot is. Heel het patroon is gewoon niet mooi en je ziet nauwelijks wat er staat alsof het in een of andere vreemde taal is geschreven
Ik vind echt dat hij heel zijn lichaam verpest.
Maar hij moet het zelf weten
Hij is lelijk
veel te groot
het verneukt zijn mooi lichaam (erg dat ik die zeg maar swat)
het is gayerig dat je er de B van ver in ziet staan
op die foto heeft hij een blauwe tepel
en hij staat heel rood, wat dus echt niet goed is -_-"
Ik vind 'em ècht wel mooi! Alléén is hij idd een beetje véél te groot. Naja, het is zijn keuze en als er een betekenis achter zit, des te mooier hij dan is voor hem hé ^^ Maar vind hem echt mooi.. x'3.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Oké, eerst vond ik hem echt spuuglelijk, om te kotsen, blabla. Maar ik wist niet wat de tekst betekende, en als ik het wist, ik zag de tekst nauwelijks :'DD
Maarja, ik vind hem nu te groot Ik heb het sowiezo niet gemunt op tattoo's :'D
x
Ik vind die tattoo echt super!! en die betekenis ervan is ook heel mooi vind ik, maarja, wie ben ik... en het is zijn lichaam he... en verder ga ik hier niet op in...