Nou..het is jammer dat ik op zulke momenten altijd heel erg verlegen ben...Hallo!? twee superleuke (nog beter 4!) jongens en ik sta recht tegenover ze ..Dan moet ik wat zeggen..en dan ga ik stotteren en blozen..dan weet ik de simpelste Duitse woordjes niet eens meer, terwijl ik normaal gesproken goed ben in Duits...ik zie t al voor me..en m'n Engels is heeeeeeeeel slecht dus dat durf ik al helemaal niet.
Maar goed het gaat hier om fantasie he..
Ik zou wel samen een dagje in de studio met hen willen doorbrengen...en een handtekening van alle vier een foto als aandenken *zucht*
umum *denkt al iets*
nou ja, laat ik hier mee beginnen; op vakantie, euhm.. shoppen, rondhangen, beter leren kennen vind ik best een goeie want je kent ze niet persoonlijk.
en ja.. de meeste willen HET doen, maar daar draait het toch niet alleen om? (: ookal is het niet verkeerd
ma alleen bill en tom! ik ben wel een tomlover ma ik zou toch georg en gustav missen ze:(! ik zou graag je der heel naar toe gaan en zij na mij en met tom *geef ik geen uitleg meot je maar is denke grijns*
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....