• Ik zat net ff na te denken (jah ik denk ook wel eens na jah) en kwam er acher dat we ooit te oud worden voor quizlet, i mean zie je jezelf al in de 40 en achter de pc zitten op quizlet, ik niet.. maar het lijkt me comisch x]

    dus ooit stoppen we allemaal wel met quizelt i think..

    UPDATE:

    als we 80 zijn, zijn we nog steeds op quizlet :Y) <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?

    Dat vind ik een klein beetje erg hard. Als je Barbara kent weet je dat het een hele lieve vrouw is. Ik vind dat je het niet kan zeggen.


    Music is the new sex

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?


    zie je wel childish kinderen --'
    egt gewoon conclusie's trekken zonder dat je ook maar íéts weet.

    1 je kent haar niet dus kan je geen oordeel over haar velgen
    2 waarom ben je dan meteen pedofiel?, misschien vind ze quizlet gewoon leuk.. zoals andere verslaafd aan "secondworld" of "Runiscape" fzo zijn.

    ja kben idd chaggie en nee kzoek geen ruzie kvind gewoon dat het kinderagtig is om iemand die je niet kent meteen in een hokkie te douwen, gebeurt al véél te véél in deze wereld!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    agree,A BIT..

    sommige zij so freakin kinderagtig maar sommige zijn dus wél gewoon volwassen, en die moeten gewoon lkkr blijven! :Y)

    en sommige irri childish kids van zown 11 jaar tja..., nix aan te doen ben ik bang --'
    dankje? -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Omg,
    tot je 80ste,
    YAY..: XHyperOMAX =D
    ghehe


    i can't pretend you're nothing special

    (...)dankje? -.-''


    ^^ ?? ,kbedoel vast jouw niet als je dat bedoeld n_n


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik blijf hier zolang ik wil, dus waarschijnlijk zit ik hier totdat ik dood ga :'D


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    ^^ ?? ,kbedoel vast jouw niet als je dat bedoeld n_n


    Oke danke, want ik ben 11 x)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Oke danke, want ik ben 11 x)


    owhh haha jij dacht dat ik alle 11 jarige irri vind?, zo bedoel ik het niet ik bedoel dat ik alle irri 11 jarige vervelend vind, en alle gewoon een beetje normaal doende, volwassenere 11 jarige vind ik gewoon aardig hoowr ;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    pff... ik blijf tot mijn 90ste!<:D Nee nog beter tot mijn 99!(als ik dan nog leefxD)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?

    Dat zeg je nu wel he....

    Maar wist je dat ik haar persoonlijk ken? En niet zo'n klein beetje ook?

    Het is echt een heel goed persoon. Zij is voor mij iemand waar ik altijd terecht kan als ik in de shit zit.

    Totaal geen pedo dus. En waar komt die foto vandaan? Van haar zelf dus. Dat betekent dus: Als Rutger geen webmaster was zou hij dan ook een Pedo zijn geweest alleen omdat hij 30 is? Hoeft niet. Er zijn hier idd veel jongens die faken maar daar komen wij mods snel genoeg achter. Ook als het een pedo is.

    Er zijn hier BTW ook genoeg mensen op Q die mij al eens hebben gezien bij de Meeting @ Emmen.

    Een echte pedo zet een foto van google in zijn fotoboek van een hele lekkere gast en zet er dan bij dat hij 16 ofzo is. En dan ontmoet je hem is het een vieze ouwe man. Dat zijn pedo's. En dat kan ik geleik merken of zien! Daarbij lopen deze pedo's ook nog eens keihard te faken.

    Ontopic: Ik stop wanneer ik stop en het niks meer aan vind ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Man Pippo's xD
    ik kom er ook ff aan hoor xD

    ik vind gewoon dat je zo lang door moet gaan met Q totdat je er bij neervalt xD
    woow.. oke dat was overdreven..
    maar de hypere ik van nu heel eventjes probeerd in normale mensen taal(omg xD) te zeggen:

    Blijf zo lang op Quizlet Als je zelf wil ookal ben je 100 en zit je er nog op xD

    xxHoshi^^


    I Need To Shot Someone

    ik ga gewon door tot ik dood ga , hoor je zo op mn begravenis


    ze is gestorven 8er haar computer toen ze op quizlet bezig was :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    oohnee dat moet wel raar zijn ö

    Ik ga nog even door totdat ik mijn verhalenreeksen heb beëindigd. Jaartje of 1/2 hoogstens, en dan nog af en toe terugkomen om de reacties te lezen.


    History is not hatred.

    vin quizlet eigenlijk best saai, nu al