Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?
Dat zeg je nu wel he....
Maar wist je dat ik haar persoonlijk ken? En niet zo'n klein beetje ook?
Het is echt een heel goed persoon. Zij is voor mij iemand waar ik altijd terecht kan als ik in de shit zit.
Totaal geen pedo dus. En waar komt die foto vandaan? Van haar zelf dus. Dat betekent dus: Als Rutger geen webmaster was zou hij dan ook een Pedo zijn geweest alleen omdat hij 30 is? Hoeft niet. Er zijn hier idd veel jongens die faken maar daar komen wij mods snel genoeg achter. Ook als het een pedo is.
Er zijn hier BTW ook genoeg mensen op Q die mij al eens hebben gezien bij de Meeting @ Emmen.
Een echte pedo zet een foto van google in zijn fotoboek van een hele lekkere gast en zet er dan bij dat hij 16 ofzo is. En dan ontmoet je hem is het een vieze ouwe man. Dat zijn pedo's. En dat kan ik geleik merken of zien! Daarbij lopen deze pedo's ook nog eens keihard te faken.
Ontopic: Ik stop wanneer ik stop en het niks meer aan vind
.
In Italië tot en met 26 juli! :D