• Ik zat net ff na te denken (jah ik denk ook wel eens na jah) en kwam er acher dat we ooit te oud worden voor quizlet, i mean zie je jezelf al in de 40 en achter de pc zitten op quizlet, ik niet.. maar het lijkt me comisch x]

    dus ooit stoppen we allemaal wel met quizelt i think..

    UPDATE:

    als we 80 zijn, zijn we nog steeds op quizlet :Y) <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?
    Tja.. ik zeg niks.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik blijf hier ook zo lang als ik wil...dit is een hele leuke site en als ik hier met 40 nog zit, dan zij het zo...je kunt ja zien wanneer iemand zich aangemeld heeft dus zie je ook hoelang diegene hier al zit^^een bewijs dat je niet pedofiel bent^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ene ´Geert´ (sommige kennen ´m wel, hij heet Pavlov) beweert 31 te zijn.
    Even ontopic; ik vind niet dat leeftijdsverschil nou echt iets uitmaakt. Je kan het leuk blijven vinden, toch?


    -

    (...)

    ik ook niet, ach weet je wat we spreken af dt als we 80 zijn nog steeds hier online zijn, echt Geniaal!


    YEAH !! x3.
    Als ik ng niet dood ben ofcourse' x3.


    A. ikmisje.

    (...)Tja.. ik zeg niks.


    Wat boeit het. Ik ga hier ook nog opzitten als ik 80 ben en da wil ik ook niet dat kienders mij voor pedo uitschelden =3

    (...)

    YEAH !! x3.
    Als ik ng niet dood ben ofcourse' x3.


    Nou ik ben onsterfelijk :Y)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Wat boeit het. Ik ga hier ook nog opzitten als ik 80 ben en da wil ik ook niet dat kienders mij voor pedo uitschelden =3
    Da's waar :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Je kan er altijd toch op zitten? Er is toch ook een mevrouw van 36, barbara, kan best dus :Y)

    Jhup
    je hebt gelijk x'D


    death to the one at the end of the serenade.

    Volgens mij 'groeit' de site wa mee met degene die er nu opzitten en degene die er misschien binnenkort nog bijkomen :) Want, tegen da wij in de 20 ofzo zijn, en we zittn nog steeds op Quizlet, denk ik ni da er veel mensen van dan 11/12/13/...-jarige leeftijd onze verhalen nog lezen, alhoewel, misschn een paar, maar tog (A)'


    007

    Ik ben er nu al bijna niet meer xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik ben er nu al bijna niet meer xD


    dat is erg jammer!!!
    ik ben hier zeker nog een tijdje^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ga door tot dat ik het zat wordt:Y)


    I am an idiot, I move.

    Barbara is volgens mij helemaal geen 36. Niemand buiten Rutger is zo oud. Dat lijkt me onlogisch, het zit hier vol met kleine kinderen, dat Rutger hier zit is normaal, maar iemand anders van 36 wijst een beetje naar pedofilie, vind je ook niet?

    Vraag ik me af van wie die foto's in dr fotoboek zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ga door tot dat ik het zat wordt:Y)

    Yeah, agree!


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Vraag ik me af van wie die foto's in dr fotoboek zijn.



    Tja, google-en he.
    Maar ik weet niet of ze fake is, daar houd ik me niet mee bezig :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!