• Ik ben naar de film Twilight geweest. Het was een geweldige film, spannend, romantisch . Egt een aanrader. Hij was echt eng maar wel leuk. Ik was daarheen met een vriendin. Ik hield de hele tijd haar hand vast. Als je binnekort eens naar de film wil moet je echt naar Twilight gaan. Het gaat over een meisje dat verlieft word op een heel sterke vampier. Maar op een duur komen de vijanden van die vampier erachter dat hij met iemand heeft en dan is dat meisje is gevaar. Mischien gaat ze dood. Dat moe je zelf maar kijken.
    Plaats ff een reactie of je ok naar de film gaat

    X.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het is absoluut geen enge film ;'D
    maar idd wel amazing<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    zoooomg. ik wilde vandaag voor de 2e keer gaan met een aantal vriendinnen. maar toen waren we te laat bij de bus u_u die bus reed serieus gewoon door. en toen wilden we het proberen toen de film al bezig was, maar toen mochten we niet meer naar binnen. echt fucked up.
    maarja ik had hem gelukkig al een x gezien :'] + vond hem leuk, maar boek leuker :x

    Ik heb hem ook 2 keer in de Bios gesien,,
    sow vet!!!

    Egt me lievelings film!
    En mooie muziek,, Bella's Lullaby ^^


    --

    Heb 'm twee keer gezien. En dat voor iemand die in twee jaar nog geen bioscoop is binnen geweest ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gisteren Twilight gezien. Ik vond hem prachtig, maar totaal niet eng. Ik ben blij dat ik hem eindelijk gezien heb ^^

    Ik heb hem ondertussen al 9x gezien. ^^
    2x in de bioscoop en 7x thuis. :'D

    Nou ik vind de film iets minder goed da het boek...
    +
    Halleluja ik krijg deel 4 -eindelijk- vandaag =D


    Groezrock was AWESOME! <3

    Boek is beter.. ^^ en @ stitches boek 4 is beetje uitgekotst >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem niet gezien x3
    mijn broer is nu naar Twilight met een stel vrienden>.< als ik eerlijk moet zijn lijkt het me maar niets.Ik ga veeeeeel liever naar bedtime stories ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb hem een paar dagen geleden gezien. Ik vond hem ook geweldig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En eeuhh ik vroeg me af x3 waarom is nu iedereen Twilight fan >.< Daarom haat ik het juist zo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Waar kan je die boeken kopen? ik zie ze nooit in de winkels liggen!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Topic 7972122584797434169?

    (...) Komt omdat het een mooi verhaal heeft. De meeste vampier films zijn standaard, vampiers hebben een keep (Of hoe je dat ook schrijft) en scherpe tanden. Maar in Twilight zijn er zelfs 'Vegatariers' en hebben ze gewone kleren aan. En ze kunnen snel rennen en in die bomen klimmen, je weet wel.


    Mee eens


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Twilight, Twilight, Twilight. Bestaat er niets anders meer? o.O'