• Jippie, nog een spel:Y)
    De titel zegt het al:
    Ik zeg bijv. Wat zou je doen als je tv uit staat
    Dan zegt de volgende: Aanzetten. *Droog bezig*
    En ik mag lekker beginnen:P
    Wat Zou je doen als je met Gustav in een kledingkast opgesloten zat?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    verschikelijk gaan lachen zeker als het op dit tijdstip is.

    wzjd als ik me net zo verveel als nightwishfan en jullie niet ken.


    muziek altijd overal

    Je een paasei geven en een kerstmuts. En een enkeltje gekkenhuis.
    Wat zou je doen als je om half 1 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker.
    Again.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een kurk in mn mond doen.

    Wat zou je doen als ik ga proberen op een kerstboom te balanceren?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Je omduwen *evils laugh*

    Wat zou je doen als je om half 1 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker. :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    bedenken wat je zal doen als je om half 1 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker.
    Het wordt echt irritant.
    Wat zou je doen als ik met nieuwjaar een rotje naar je toe gooi.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een koekie op de tafel leggen en daarnaar gaan staren.


    Wat zou je doen als ik je zou menemen naar A'dam?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    hoertje spelen :9~ ofnee, lekker shoppe x)

    Wat zou je doen als je om half 1 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    een kurk in mijn mond gedouwd krijgen en veel te nutteloos zitten doen op quizlet. Hopend dat het snel morgen is.
    Wat zou je doen als TH omkomt in een busongeluk omdat de fans te opdringerig waren.
    *Ghe Ghe*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ze vervangen! TOkio Hotel álá Ymke! :Y)

    Wat zou je doen als je om half 1 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    omg. x]
    Ik ga nu proberen zonder geluid mijn telefoon uit mijn bed te halen (Hoogslaper, stom kraakding), hem op te laden en een vriendin te smsen. Als ze niet wakker is dan is ze dat zometeen(A)
    Wat zou je doen als er een kerstboom op je valt en terwijl je tussen de takken uit probeert te komen, bassie en adriaan je proberen te ontvoeren?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn Mighty B superkrachten gebruiken en uit de kerstboom vliegen en Bassie en Adriaan persoonlijk in de bajes schoppen (puh)


    Wzjd als.. ja nu een ander xD
    Wat zou je doen als je om 2 uur 's nachts klaar wakker achter je computer zit te hyperen maar geen geluid mag maken want anders krijg je zwaar op je flikker.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ze verrot schelden en die boom kapot hakken.

    wat zou je doen als je moeder bent van een 14 jarige die door haar vriend van 19 wordt opgehaalt om kerst met hem te vieren in duitsland.


    muziek altijd overal

    @xJINGLEBOMBS niet meer computeren dan wordt je minder hyper en kan je gaan slapen xD


    muziek altijd overal

    @xJINGLEBOMBS niet meer computeren dan wordt je minder hyper en kan je gaan slapen xD
    daar heb ik geen zin in (typing)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nouja, ik ga al, doeideboei (K)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!