• Sommige mensen doen er alles, maar dan ook alles aan om maar beter uit te komen.

Zoals, een tijd geleden, er zoveel oproer op Q was omdat ik en Siham op eefs account hadden gezetten, een mod account wat dus niet mocht. Blijkbaar, oke het was logisch dat het niet mocht maar oke. Mensen die bevriend met mij waren/zijn hier op Q hebben altijd gezegt. dat mocht ik eens van Q worden afgeschopt.[/wat vast nog wel eeens gebeurd.] Ze met me mee gingn, maar oten dat bekend werd, waren ze het allemaal heilig eens met alle mods op deze site. Waarom kan je niet gewoon jezelf zijn. Ik bedoel, wat is er nou zo anders aan een mod, waarom willen sommige mensen zo graag mod worden.. Dat ze hun eigen vrienden gewoon verraden.. Dat snap ik niet, en dat zal ik ook wel niet begrijpen, wnat ik weet van sommie mensen die wel zijn geband, dat ze zich kut voelen omdat ineens iedereen hier op Q er heilig mee eens is dat zezijn geband.. En dat snap ik heel erg goed, je moet niet een ding zeggen maar iets anders doen. Ik vind dat een beetje Wanna be mod achtig.

En dit doe ik niet om mods aan te vallen, want ik kan steeds beter overweg met hun. Maar wat is er zo apart aan mod zijn, dat iedereen het wil en zelfs hun vrienden ervoor willen verraden..

x3
    .

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Het is niet omdat je MOD wordt dat je je vrienden gaat verraden ! =3
    Trouwens ik vind nog steeds dat Eef moet terugkomen en daarnet zei ze op msn dat ze Rutger had gezien xp Ensoo iets van Lul ensoow ._.

EVERYBODY GET HURT ONCE x3

All was well.

Het is ook weak =]

Maarja mod worden de meeste hier toch nooit. Want daarvoor moet je eerst arrogant zijn enzo x'D

Haha nee maar oke, tis niet eens zo leuk om mod te zijn indeed.
    Maar mensen zíjn nu eenmaal niet te vertrouwen. Dat leer je elke keer weer, mensen moet je niet te snel vertrouwen en al helemaal niet op gaan bouwen. Want dan krijg je ditsoort shit.

Agree, niet omdat jij mod bent ofzo :Y)

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

(...)

Het doet pijn om te weten te komen dat van wie je dacht dat het je vrienden waren, je opgeven voor iets klein.

Dit vind ik nu mooi gezegd! ö

None but ourselves can free our minds.

Dan word je naam ROOOOOOOOOOOOD Ö

IKK WIL BLAUWE NAAAMPJES !!!! Ö

All was well.

IKK WIL BLAUWE NAAAMPJES !!!! Ö

Dat heb je toch al? xD

En trouwens, ik ben het niet helemaal eens, omdat dan bijv. de 'vrienden' van die mod een minder erge 'straf' zouden moeten krijgen, snapje?

Hmm. Forums kunnen je inderdaad breken. En natuurlijk, het is zwaar klote dat een paar mensen eraf getrapt zijn, maar ik ga er niet meer tegenin. Ik mis veel natuurlijk wel, zoals Ivy, die uiteindelijk een tijdje uit zichzelf gestopt is. Maargoed. Waarschijnlijk, dat zoveel mensen de mods 'aanbidden' komt doordat zij meer 'macht' hebben dan andere leden, en daardoor vriendjes proberen te sluiten met die mods, en dan denken dat ze je minder straf geven, als je iets fout doet ofzo. Maar dat hebben ze mis. Als mods voor zouden trekken, moeten ze hun pakje aan de muur hangen, dan horen dat namelijk geen mod. te zijn.
    En nu dwaal ik volgens mij een beetje van het onderwerp af.

(...)

Dat heb je toch al? xD

Oeii =3

Maar ik wil BLAUWER !! ^-^

én geel en oranje en paars en en en...

All was well.

Mod zijn lijkt me Saaii ^^.

En ik zou er ckr nooit mijn vrienden vr laten vallen , Ik vind ng steeds dat een ban vn Q. te ver gaat . Maar goed . x'D
    BTW. Wnr mogen ze eindlek trg komen ?? [/mist Siham]

A. ikmisje.