• Het is toch heel normaal om je vrienden Lieverd of Schat te noemen.? Op msn. Nou mijn moeder net dus met me meekijken toen ik aan het typen was.Krijg je meteen die vragen van."Heb je iets met hem/haar?" "Heb je verkering.!?" Pff, echt hoe ouderwets ben je dan...
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Geniaal x'D

    x) Ouders zyn echt weird.
    En dan vooral de moeders.. -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Bahbah, dat had ik laatst met mijn zus >< Ik praat met Frits, Denise gaat meekijken. Loop ik weg met de laptop, komt ze doodleuk achter me aanlopen >< En laatst had ik nog met iemand, 3 weken aan en mijn ouders wisten gelukkig van niks :'D

    x')
    Doet myn ma (:
    Soms, als ik achter de pc zit, druk ik dat knopje van 't beeldscherm uit en dan drukt me ma hem gewoon weer aan. Dan duwt ze me ook nog eens weg en gaat alles gewoon op d'r gemakkie zitten lezen >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    x) Ouders zyn echt weird.
    En dan vooral de moeders.. -_-'


    't Kan ook je oom zijn --' Mijn zus had een vriendje, gingen we met mijn gezin en dat van mijn oom zegmaar gourmetten bij opa en oma, vraagt mijn opa gelijk; 'HOE IS HET MET JE VRIENDJEEE?? HEB JE AL GEZOEEND?' en dat soort dingen ><
    Hehe, en mijn neef (de zoon van m'n oom) had een vriendin, vraagt ie toen we een andere keer bij opa en oma gingen gourmetten; 'Hoe is het nu met je vriendin?' Simon (m'n neef); Hou je bek. x'D


    a figment of your imagination

    Soms, als ik achter de pc zit, druk ik dat knopje van 't beeldscherm uit en dan drukt me ma hem gewoon weer aan. Dan duwt ze me ook nog eens weg en gaat alles gewoon op d'r gemakkie zitten lezen >,<


    M'n moeder zou eens moeten wagen om aan mijn laptop te komen en dan ook nog eens mijn gesprekken te lezen (6)


    a figment of your imagination

    (...)

    't Kan ook je oom zijn --' Mijn zus had een vriendje, gingen we met mijn gezin en dat van mijn oom zegmaar gourmetten bij opa en oma, vraagt mijn opa gelijk; 'HOE IS HET MET JE VRIENDJEEE?? HEB JE AL GEZOEEND?' en dat soort dingen ><
    Hehe, en mijn neef (de zoon van m'n oom) had een vriendin, vraagt ie toen we een andere keer bij opa en oma gingen gourmetten; 'Hoe is het nu met je vriendin?' Simon (m'n neef); Hou je bek. x'D

    x) Broers zyn trouwens ook raar. De myne achtervolgt me de hele dag om te zien wat ik doe. En als ik by myn vriendje ben neemt hy gewoon foto's!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    M'n moeder zou eens moeten wagen om aan mijn laptop te komen en dan ook nog eens mijn gesprekken te lezen (6)

    Ik laat d'r gewoon (: Like, ik doe toch niks verkeerd en zo wél. Dan verwyder ik gewoon het hele gesprek en typ gewoon 1x hoi en dan zeg ik tegen myn ma 'Ja ik praat niet zoveel met d'r/'m x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hah x'D Zo is mijn zus gelukkig niet. Wel ging ze laatst foto's op mijn mobiel kijken (toen ik met A. had) en toen zag ze 2 foto's van Frits en zij gelijk; 'OOH smiecht (fzo x'D) je hebt gewoon twee foto's van Frits op je mobiel!'


    a figment of your imagination

    Ik laat d'r gewoon (: Like, ik doe toch niks verkeerd en zo wél. Dan verwyder ik gewoon het hele gesprek en typ gewoon 1x hoi en dan zeg ik tegen myn ma 'Ja ik praat niet zoveel met d'r/'m x)


    Hehe, dat is ook wel slim x'D Ik draai mijn laptop gewoon weg, of ik klap hem dicht of ik klik een site aan waar ze geen interesse in heeft x'D


    a figment of your imagination

    Mijn zusje komt altijd binnen en als ze ziet dat ik de cam aan heb gaat ze heel hysterisch achter me lopen springen.. Dat is nogal beschamend :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn zusje komt altijd binnen en als ze ziet dat ik de cam aan heb gaat ze heel hysterisch achter me lopen springen.. Dat is nogal beschamend :'$


    Hahahaha x'D


    a figment of your imagination

    (...)

    Hahahaha x'D
    En dan gaat ze rare bekken lopen trekken en vind ze zichzelf helemaal grappig waarna ik me doodschaam XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    Hehe, dat is ook wel slim x'D Ik draai mijn laptop gewoon weg, of ik klap hem dicht of ik klik een site aan waar ze geen interesse in heeft x'D

    Ik heb altyd google klaarstaan (: En dan tik ik 'fretten' in. Dan kykt ze meteen niet meer want ze haat ze. Ook al hebben wy ze nu XD
    Of ze zegt dan 'Hallo? Je hebt daar je fretten staan. Ga met die spelen, niet me je pc (: '


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als ik dat tegen gewooon een vriendin zeg dan zegt ze daarna: vind je meisjes ook leuk??

    achja moeders -.-'


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Je moet er maar van houden als je alleen op je kamer sit met je laptop en dat niemand je stoort. Nou, eigenlijk doen mijn parents dat gwn niet maar mijn broers daarintegen. Like; ik heb zo een map; mijn sgatten en toen sei mijn broer daar iets van. --'

    Hmm.. ik noem vrijwel niemand lieverd of schat, zelfs mijn ex vroeger niet. Het voelt gewoon niet prettig, te klef. Maar veel mensen doen het wel.


    No growth of the heart is ever a waste