• Het is toch heel normaal om je vrienden Lieverd of Schat te noemen.? Op msn. Nou mijn moeder net dus met me meekijken toen ik aan het typen was.Krijg je meteen die vragen van."Heb je iets met hem/haar?" "Heb je verkering.!?" Pff, echt hoe ouderwets ben je dan...
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoho, dat heb ik ook :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hoho, dat heb ik ook :'D

    Dus ik maak haar zo wijs dat dat normaal is, nou dat wil ze niet geloven, nouja dan heb ik wel veel vriendjes en vriendinnetjes,..^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, dat had ik ook. Like: ik zat op msn te praten met iemand, en aan het eind stuurde ik een hartje als teken dat ik wegging. Kreeg ik meteen een heel interview op mijn dak O.o
    x.


    ok

    waha. echt typisch mama's die denken altijd het ergste. gelukkig is dat bij mij niet. (':


    iloveyou !

    dat doet de mijne ook.Als ik mijn vriendin een zoen op de wang geef of hoi schat zeg denk ze onmiddelijk dat we iets hebbben , en mijn vader is al even erg.


    The soul needs autumn.

    idd je zegt dat tog gewoon omdat je vrienden bent? xD


    TC Love.

    dat doet de mijne ook.Als ik mijn vriendin een zoen op de wang geef of hoi schat zeg denk ze onmiddelijk dat we iets hebbben , en mijn vader is al even erg.

    Nou mijn moeder kijkt er niet van op, dat ik iemand zomaar een kus geef, dat doe ik gewoon, zonder dat ik het door heb, maar ze heeft iets met het woord schat volgensmij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn mama wil soms weten met wie ik aan het praten ben op msn en wat we zeggen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn mama wil soms weten met wie ik aan het praten ben op msn en wat we zeggen.

    Mijn ouders controleren, mijn msngeschiedenis.^^ kom daar maar eens overheen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat moeders die meekijken:Y)


    a figment of your imagination

    (...)
    Mijn ouders controleren, mijn msngeschiedenis.^^ kom daar maar eens overheen.

    Dan moet je toch gewoon instellen dat de msn al je berichten niet meer opslaat.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Dan moet je toch gewoon instellen dat de msn al je berichten niet meer opslaat.

    Mijn laptop, is beveiligt, op allerlei dingen, net zo als mijn mobiel, maar oke. Je leert ermee leven..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gelukkig niet. Ze kijken ook nooit mee als ik op msn zit.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Als mijn moeder naast me komt zitten draai ik de laptop altijd weg x'D Want ik haat het als ze meelezen. Zij hoeven niet te weten wat ik op msn te zeggen heb


    a figment of your imagination

    (...)
    Mijn laptop, is beveiligt, op allerlei dingen, net zo als mijn mobiel, maar oke. Je leert ermee leven..

    Maar hoe kunnen ze dan aan jou msngeschiedenis? Vragen ze dat dan om alles te bekijken?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker