• Het is toch heel normaal om je vrienden Lieverd of Schat te noemen.? Op msn. Nou mijn moeder net dus met me meekijken toen ik aan het typen was.Krijg je meteen die vragen van."Heb je iets met hem/haar?" "Heb je verkering.!?" Pff, echt hoe ouderwets ben je dan...
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als mijn moeder naast me komt zitten draai ik de laptop altijd weg x'D Want ik haat het als ze meelezen. Zij hoeven niet te weten wat ik op msn te zeggen heb

    Bij mij boeit het toch niet, lezen doen ze het toch..^^ Maar oke, ik zit er niet mee.. en ik weet wel hoe ik sommige dingen kan verwijderen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat moeders die meekijken:Y)

    Haha, ik ook. Ik vind dat gewoon privacy. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou, zover is mijn moeder wel bij. Meestal als ik mn moeder sms krijg ik dit terug;
    Ok.
    K.
    Ja.
    Nee.
    Oke.


    I recycle my thoughts.

    xD Dan ga ik je de hele tyd op msn schat enzo noemen :)
    Kyken wat je ma d'r van vindt (:
    En dan ook expres zeggen 'Je ma is wel een lieverd zeg' :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xD Dan ga ik je de hele tyd op msn schat enzo noemen :)
    Kyken wat je ma d'r van vindt (:
    En dan ook expres zeggen 'Je ma is wel een lieverd zeg' :P

    ^^.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, zover is mijn moeder wel bij. Meestal als ik mn moeder sms krijg ik dit terug;
    Ok.
    K.
    Ja.
    Nee.
    Oke.

    Ik ook xD
    Maar dan meestal
    Nee
    ja
    warom!
    noit
    ok

    En dan kyken myn friends echt zo mee van 'Wtf?'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dus ik maak haar zo wijs dat dat normaal is, nou dat wil ze niet geloven, nouja dan heb ik wel veel vriendjes en vriendinnetjes,..^^
    T gaat bij mij altijd zo van: Wie is dat? Anke: -naam- WAAR WOONT DIE DAN? :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Muhahaha xD
    Mijn moeder zegt op straat "Ah is dat SaarBitch en IrisShit?" xD
    Ik noem mijn friendjes meestal sgat enzo maar nu dan ook wel eens Bitch enzo (Maar das uit liefde xD)

    (...)T gaat bij mij altijd zo van: Wie is dat? Anke: -naam- WAAR WOONT DIE DAN? :'D


    Bij mij is het meestal;
    Met wie loop jij nou de hele dag te lullen?
    Ik; Zoveel, ligt eraan wie er online is ><
    Moeders; Waar praten jullie over dan?
    Ik; i]Gaat je niks aan[/i Moet ik alles op gaan noemen? Das hartstikke veel! Waarom wil je het weten?
    Moeder; Gewoon


    a figment of your imagination

    Ik heb een soort vriendje, en dan zit ik bijvoorbeeld te lachen als ik op de computer zit, endan vragen mn ouders gelijk ''IS JE VRIENDJE WEER ONLINE =DDD?'' .__.


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een soort vriendje, en dan zit ik bijvoorbeeld te lachen als ik op de computer zit, endan vragen mn ouders gelijk ''IS JE VRIENDJE WEER ONLINE =DDD?'' .__.


    Bahbah, dat had ik laatst met mijn zus >< Ik praat met Frits, Denise gaat meekijken. Loop ik weg met de laptop, komt ze doodleuk achter me aanlopen >< En laatst had ik nog met iemand, 3 weken aan en mijn ouders wisten gelukkig van niks :'D


    a figment of your imagination

    Volgens mijn moeder kunnen jongens en meisjes ook niet gewoon vrienden zijn >< Zit ik met goeie vriend van me te praten, moet ik lachen gaat ze weer zeiken dat ik hem leuk vind en hij mij blablabla. Maar like, hij heeft met mijn beste vriendin en ik vind hem niet eens leuk x'd


    -

    Ik heb een soort vriendje, en dan zit ik bijvoorbeeld te lachen als ik op de computer zit, endan vragen mn ouders gelijk ''IS JE VRIENDJE WEER ONLINE =DDD?'' .__.

    xD Echt he.
    Omygosh als myn vriendje online komt hoor je gelyk 'ISSIE WEER HOOR!' Alsof me ouders 'm niet mogen. Maar als hy dan by ons thuis is lopen ze 'm gelyk te knuffelen alsof hy nu al by onze familie hoort ofzo. En dan zeggen ze ook nog 'DAAR HEB JE ONZE SCHAT!' :8


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volgens mijn moeder kunnen jongens en meisjes ook niet gewoon vrienden zijn >< Zit ik met goeie vriend van me te praten, moet ik lachen gaat ze weer zeiken dat ik hem leuk vind en hij mij blablabla. Maar like, hij heeft met mijn beste vriendin en ik vind hem niet eens leuk x'd

    x']
    Ik heb op school byna alleen maar jongens als friends. En dan komen ze wel eens langs ofzo en dan hoor je me ma gelyk 'Ohóó! Je gaat toch niet vreemd he!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    en dan hoor je me ma gelyk 'Ohóó! Je gaat toch niet vreemd he!'


    Geniaal x'D


    a figment of your imagination