• because;;
    ik vond een oud bestand terug van mij xP en daarin hweb ik dus een verhaal geschreven.. o.o NIET EENS TYPFOUTEN JA! en ik was 7 toen ik het schreef? xP en het gaat over een..

    Knaagdier! xD en ze heet..

    BONNIE
    xD
    echt niet normaal hoe komisch ik dit vind..


    edit ;;

    ik schreef toen al heel erg 12 jarig ? xP wetk veel mr ik vind dat ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik had er laatst ook 1 terug gevonden over de muis Lulu en zijn vriendjes, nou serieus dat was zo dom het ging nergens over en toen ik geen zin meer had had ik op geschreven: ''Ik heb zo juist gehoort dat Lulu door een uil is opgegeten.'' Ik was 7 ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, wat gaat dat zijn als ik mijn oude verhalen terugvindt? o0 !!
    Maar Bonnie moet stoer zijn ^^


    whaha xP

    ADUHH
    Is se ook xD
    n_n en se is een hamster.. xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha xP

    ADUHH
    Is se ook xD
    n_n en se is een hamster.. xD

    HAMSTER YAY !!!! x'DD
    NOG STOERDER! x3


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik had er laatst ook 1 terug gevonden over de muis Lulu en zijn vriendjes, nou serieus dat was zo dom het ging nergens over en toen ik geen zin meer had had ik op geschreven: ''Ik heb zo juist gehoort dat Lulu door een uil is opgegeten.'' Ik was 7 ö


    DIE WIL IK LESEN! xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    DIE WIL IK LESEN! xD


    Echt niet ik wil niet dat jij straks stikt van het lachen ofzo :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Echt niet ik wil niet dat jij straks stikt van het lachen ofzo :'D


    NOUHOUW

    ik ga mijne toch ook op Q setten.. ooit.. xD << nee serieus ik denk dat ie vanavond komt fseu ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    NOUHOUW

    ik ga mijne toch ook op Q setten.. ooit.. xD << nee serieus ik denk dat ie vanavond komt fseu ?

    Nouwja dan zal ik dat ook ooit wel eens doen i guess ik moet eerst gaan slapen bij een vriendin omdat me pappa en mamma de hele nacht weg zijn :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nouwja dan zal ik dat ook ooit wel eens doen i guess ik moet eerst gaan slapen bij een vriendin omdat me pappa en mamma de hele nacht weg zijn :')

    pff lullig xD naja boeiend xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    pff lullig xD naja boeiend xD

    Naja Nicol ik laat het wel weten als die erop staat x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ^^ YEESS!! xD


    We can only learn to love by loving.

    Oké :'D Maar Renée hier gaat afsluiten want ze moet zo weg n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik had toen ik 12 was ofso een heel verhaal geschreven over stinkdieren in een dierentuin enso :') die stinkdier heette stinkie xd maar dat verhaal is weg vanwege crash van de laptop ><


    -

    ik had toen ik 12 was ofso een heel verhaal geschreven over stinkdieren in een dierentuin enso :') die stinkdier heette stinkie xd maar dat verhaal is weg vanwege crash van de laptop ><


    Lulligg.. xD

    ik sit nu achter andere comp xP en hier staat nix generends op [?]

    fseu xD


    BYE RENÉE


    We can only learn to love by loving.

    Byee Nicol Loveyou(H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Lulligg.. xD

    ik sit nu achter andere comp xP en hier staat nix generends op [?]

    fseu xD


    BYE RENÉE


    eigenlijk wel he x'd
    ik ga gewoon hem opnieuw maken van wat ik nog weet ;o en dan zet ik hem op quizlet .. nee toch niet :')


    -