• Heejj, Eef is een goede vriendin van me, en ik vind dat ze nu wel lang genoeg geband is geweest! Ik heb gehoord dat wanneer alle Mods het eens zijn, dat Eef terug mag komen. En dat er maar 1 mod vind dat het niet mag. Opzich is dat gewoon zimpel weg vals tog? Ik bedoel, ja Eef heeft fouten gemaakt, maar die kinderen die daar aan mee deden tog ook? Die zouden dan ook zolang geband moeten zijn [/nee, ik wil niet dat hun geband worden, maar dat is het eerlijkst]. Ik vind dat het niet kan dat iemand die wat verkeerds heeft gedaan, zolang geband word! Oke, het is logisch dat ze geband is, maar voor zolang? Ik bedoel maar, die andere uders die geband zijn met die rel van Joyce, die zijn tog ook niet zolang geband? Ik vind het gewoon bullshit dat zij zolang is geband!

    Zo, ik heb mijn woordje gedaan ^^


    shine on.

    Wie is Eef?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Wie is Eef?

    Hmm, lang verhaal, ze was een mod


    shine on.

    oke x)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ken haar niet
    X x.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik vind het ergens wel logisch dat, als iemand hier iets verkeerds doet geband wordt, de duur van het geband zijn ligt aan de hand wat die user fout heeft gedaan, ik denk dat mensen die gewoon meedoen met iemand voor een minder lange tijd geband zijn dan de user die de ruzie of zo is gestart, dus wat mij betreft, moet ze niet eerder terug komen dan dat de mods van plan waren! Sorry als je dit verkeerd opneemt maar ik vind dat het niet nodig is iemand eerder terug halen dan gepland! leef ermee


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ken haar niet
    X x.

    Tja, miss omdat ze al 4 maand ofzo geband is ! ze heette YouleetmeRock [/ofzo xD]
    Ze was mod, en had toen iets fouts geedaan met behulp van twee andere users, maar, die waren niet geband o.O Nja, ik vind het gewoon onzin dat ze zolang geband is.


    shine on.

    Ik zou je bronnen nog maar even check 1 mod die tegen is? voorzover ik weet is er niet 1 mod die wel wil dat ze terug komt ¬¬
    oh and just for the reacord: dat zijn geen 4 maanden ze zitten nog niet eens op anderhalve maand.


    BAM!

    (...)
    Tja, miss omdat ze al 4 maand ofzo geband is ! ze heette YoutellmeRock [/ofzo xD]
    Ze was mod, en had toen iets fouts geedaan met behulp van twee andere users, maar, die waren niet geband o.O Nja, ik vind het gewoon onzin dat ze zolang geband is.

    YouLetmerock bedoel je..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Tja, miss omdat ze al 4 maand ofzo geband is ! ze heette YoutellmeRock [/ofzo xD]
    Ze was mod, en had toen iets fouts geedaan met behulp van twee andere users, maar, die waren niet geband o.O Nja, ik vind het gewoon onzin dat ze zolang geband is.


    Ah was dat niet YouLetMeRock? fzoiet? En dat ze haar wachtwoord gegeven had aan andere users waardoor die users mee mod konden spelen fzo?


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik zou je bronnen nog maar even check 1 mod die tegen is? voorzover is er niet 1 mod die wel wil dat ze terug komt ¬¬



    Dat zou opzich handig zijn, maar als je geen mod bent kun je toch ook niet weten hoeveel mods voor of tegen zijn of wel?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het ergens wel logisch dat, als iemand hier iets verkeerds doet geband wordt, de duur van het geband zijn ligt aan de hand wat die user fout heeft gedaan, ik denk dat mensen die gewoon meedoen met iemand voor een minder lange tijd geband zijn dan de user die de ruzie of zo is gestart, dus wat mij betreft, moet ze niet eerder terug komen dan dat de mods van plan waren! Sorry als je dit verkeerd opneemt maar ik vind dat het niet nodig is iemand eerder terug halen dan gepland! leef ermee

    Er was geen plan, als alle mods het er mee eens waren dan mogt ze terug komen, en alle mods zeggen ja, op 1 na. En dan vind ik tog dat ze gewoon terug moet kunnen komen?
    En, ik snap jou ook wel, maa, die anderen zijn niet geband, ja eentje wel, maar das om een andere reden.


    shine on.

    (...)


    Dat zou opzich handig zijn, maar als je geen mod bent kun je toch ook niet weten hoeveel mods voor of tegen zijn of wel?

    Ik heb het gehoord van haarzelf, en zij hoorde het van een andere mod.


    shine on.

    ik vindt ook dat ze terug moet komen! het is echt een zalig kind maar jah zolang de mods. haar niet terug laten op Q kunnen wij daar niets aan veranderen =/

    Ik zou je bronnen nog maar even check 1 mod die tegen is? voorzover ik weet is er niet 1 mod die wel wil dat ze terug komt ¬¬
    oh and just for the reacord: dat zijn geen 4 maanden ze zitten nog niet eens op anderhalve maand.

    Echt wel! nja, bijna 4 maanden dan ¬¬


    shine on.

    (...)
    Er was geen plan, als alle mods het er mee eens waren dan mogt ze terug komen, en alle mods zeggen ja, op 1 na. En dan vind ik tog dat ze gewoon terug moet kunnen komen?
    En, ik snap jou ook wel, maa, die anderen zijn niet geband, ja eentje wel, maar das om een andere reden.


    Nou volgens een andere mod dat hier spreekt wou niemdan dat ze terug kwam of zoiets, ach ja, ik ken haar niet dus ik weet het ook niet hè...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson