• Ja, die heb ik daarnet gezien en hij is leuk(OMG echt waar). Alleen het begin was eng toen ik Zac Efron heel groot zag :S
    En ik ben bang nu voor nachtmerries.

    Haha, heeft iemand hem ook gezien x'D

    Kap met die haatberichten. Dan reageer je maar niet! En je mening zeggen mag, maar niet gelijk zeggen dat je ze haat enz.

    (...)Ja, veel leuker dan deel 2 :X

    ja maar issie ook leuker dan deel 1 want het eerste deel van een serie films of boeken ofso is meestal de leukste


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)
    ja maar issie ook leuker dan deel 1 want het eerste deel van een serie films of boeken ofso is meestal de leukste
    Nou... gawd dat is een moeilijke vraag.
    Deel 3 is wel mooier qua effecten en deel 1 zijn de liedjes leuker.
    Allebei vind ik even leuk.

    (...)Niemand gaat altijd op de eerste rij zitten(geloof me, dan kom je kotsend de zaal uit) en aangezien bijna niemand er was konden we overal zitten.


    Jah wij ook, maar ze wouden op de eerste rij, de hele zaal was vrij, en nu jah om in mijn eentje naar achter te gaan dat moest nu ook weeral niet xD


    Live life limitless.

    (...)

    Jah wij ook, maar ze wouden op de eerste rij, de hele zaal was vrij, en nu jah om in mijn eentje naar achter te gaan dat moest nu ook weeral niet xD
    haha :]

    Ik ben hem speciaal met een vriendin gaak kijken.
    Ookal vind ik het dikke shit. ^^
    dat is nou lief ^^

    Ik ga egt niet kijken zac is lelijk. Vet veel vinden hem knap ik vind hem LELIJK


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb hem nog niet gezien en ik ben ook niet van plan om hem te gaan zien. Zac is eng.


    Daar ben ik het nou helemaal mee eens!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb hem nog niet gezien, ga nog met mn zusje omdat zei dat wil. :'D Ik hou er niet van, vooral de nederlandse versie vind ik erg. Dat je zo'n mond ziet bewegen terwijl je nog geen geluid hoort :'D Maar dat is zowat met alle disney serie's wel zo ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heb laatst toevallig op tv deel 1 gezien uit verveling:S Maar... zo stom dat het nog leuk was ook >< Schaam me dood ,man... Ben 15, heb een vriend van 17 >< Dit is ziek,jongeeee..


    I want my bloody cheese now!^^

    ik wil hem ook zien. :Y) hij lijkt me cool.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gatver xD


    I clicked my heels and wished for you.

    No thanks..

    kheb em al een tijdje geleden gezien. Maar ik ben niet zo voor hsm. Hmm, ik heb daarstrax nog dn 1 gzien . Maha, die was toevallig bezig op ketnet ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Nog niet gezien, wel van plan, tough. :')


    We're smashing prices!

    huahhaa. die films vind ik serieus hilarisch op de een of andere manier.
    ik zeik iedereen uit en dat terwijl niemand dat leuk vind als ik dat doe : D


    I recycle my thoughts.