• Hoii^^
    Zijn er van Jullie die al naar het glazen huis zijn geweest?^^
    Ik ga morge eens een kijkje nemen ^^


    Your Butt is Mine!

    Oeeh, jij foto voor mij maken! (:

    Neen, ik vind het best balen dat ik er niet heen kan. >_<
    Vorig jaar ben ik geweest en ik ging zaterdag naar Leuven, maar helaas stond het er niet meer. Misschien dat ik nog naar mijn tante ga in Gent, maar ik betwijfel het. Spijtig, het is erg leuk. :')

    Ik ga woensdag gaan :'). De laatste dag denk k.
    'k doe zelf mee met dat sapjesgedoe, de eerste dag hadk zoveel honger hea Ö. Maar elke dag dat niets eet, gaak 10 euro geven :').
    Nee, ik ben niet anorectisch, ik ben gewoon solidair met de mensen van het glazen huis : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Boeeeee, ik ben er tegen sinds dit jaar :').
    PLOTS hebben ze besloten om het in Gent te doen ipv in Leuven en nu is het veel te ver voor mij! =[
    Vorig jaar was ik nog thans een trouwe fan. --'


    Tanya is de beste.

    Boeeeee, ik ben er tegen sinds dit jaar :').
    PLOTS hebben ze besloten om het in Gent te doen ipv in Leuven en nu is het veel te ver voor mij! =[
    Vorig jaar was ik nog thans een trouwe fan. --'

    Domme reden, ik woon dicht bij Gent maar toen het in Leuven was, was ik er ook niet tegen. En het is nog altijd voor het goede doel, hoe kan je daar nu tegen zijn ?


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    over 2 jaar zijn we op de radio geweest met onze klas maar dit jaar ben ik nog niet geweest :D

    (...)
    Domme reden, ik woon dicht bij Gent maar toen het in Leuven was, was ik er ook niet tegen. En het is nog altijd voor het goede doel, hoe kan je daar nu tegen zijn ?

    Tuurlijk ben ik er niet tegen. Maar ik vind het gewoon dom, in Leuven vond ik het altijd super veel sfeer. En ja, tuurlijk zal er dat in Gent ook wel zijn. Maar ik bedoel, in Leuven kwam je nog volk tegen dan dat je super goed kende en dat was gewoon super veel fun :'). En nja, nu màg ik gewoon niet helemaal naar Gent, ook al is het voor het goede doel. En ik vind het gewoon stom dat ze zijn verhuisd, omdat het al 2 [?] jaar op rij in Leuven was.


    Tanya is de beste.

    ik had leuven ook Handiger gevonden, maar ik reis graag met de trein ^^ en in Gent Wone Coowle Mensjes ^^ dus ^^ ik heb der wel zin in


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Tuurlijk ben ik er niet tegen. Maar ik vind het gewoon dom, in Leuven vond ik het altijd super veel sfeer. En ja, tuurlijk zal er dat in Gent ook wel zijn. Maar ik bedoel, in Leuven kwam je nog volk tegen dan dat je super goed kende en dat was gewoon super veel fun :'). En nja, nu màg ik gewoon niet helemaal naar Gent, ook al is het voor het goede doel. En ik vind het gewoon stom dat ze zijn verhuisd, omdat het al 2 [?] jaar op rij in Leuven was.

    Ahzo , ik dacht dat je bedoelde dat je er echt tegen was :'). Welja, sorry dat ik je dan niet goed begreep :Y)
    En dat je in Leuven veel volk tegenkwam dat je kent is normaal omdat je er woont ;p. Als ik ga gaan zal ik er denk ik ook wel wat tegenkomen :').
    En waarom mag je niet naar Gent? Vorig jaar was ik er ook in Leuven :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik had leuven ook Handiger gevonden, maar ik reis graag met de trein ^^ en in Gent Wone Coowle Mensjes ^^ dus ^^ ik heb der wel zin in

    Ik hààt treinen. Ik zit altijd op de verkeerde :').


    Tanya is de beste.

    (...)
    Ik hààt treinen. Ik zit altijd op de verkeerde :').

    whaha ik ook xD ik ging naar Wallibi xD en ik kwam in Diest uit xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ahzo , ik dacht dat je bedoelde dat je er echt tegen was :'). Welja, sorry dat ik je dan niet goed begreep :Y)
    En dat je in Leuven veel volk tegenkwam dat je kent is normaal omdat je er woont ;p. Als ik ga gaan zal ik er denk ik ook wel wat tegenkomen :').
    En waarom mag je niet naar Gent? Vorig jaar was ik er ook in Leuven :')

    Neenee, dat bedoelde ik niet, het is gewoon mijn koppigheid dat even te boven kwam :x.
    En inderdaad, het is normaal dat ik er daar tegen kwam omdat ik er woon. En waarom ik niet mag? Ik mag niet de trein nemen, omdat ik toch helemaal ergens verkeerd terecht kom dan :'D. Moeten ze dat treinensysteem maar niet zo moeilijk maken. --' x'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    whaha ik ook xD ik ging naar Wallibi xD en ik kwam in Diest uit xD

    Whàààà, als je die naar Walibi neemt, de juiste, kom je langs mijn huis :').
    Maargoed, ehm, moeten ze dat treinensysteem niet zo moeilijk maken. [zoals ik al zei]


    Tanya is de beste.

    (...)
    Neenee, dat bedoelde ik niet, het is gewoon mijn koppigheid dat even te boven kwam :x.
    En inderdaad, het is normaal dat ik er daar tegen kwam omdat ik er woon. En waarom ik niet mag? Ik mag niet de trein nemen, omdat ik toch helemaal ergens verkeerd terecht kom dan :'D. Moeten ze dat treinensysteem maar niet zo moeilijk maken. --' x'D

    Haha inderdaad x'D. Ik ga volgende week naar Lauwe :'). En kmoet ook met de trein, kvraag me af waar ik ga terechtkomen x'D. [/off-topic]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    FedUp zegt:

    Ohmygaawd! Jhaa ik ga er misschien heen, weet nog niet. Maar StuBru roooockt gewoon! Maar uhmm... Vond het eigenlijk like leuker met PETER VAN DE VEIRE dat geildier =D Jhaa Peter is gewoon affjezz! *Heeft hem al live gezien* Ajhaaa! En ik heb roos van hem gekregen, jeweetwel zo'n bloemetjaaaa! Jhaa be jeaulous --' [/Wijkt aff] Ok back 2the point: STUBRU ROCKT ! Alleen nog dat tikkeltje meer met PETER VEN DE VEIREEEE!<3


    Your Butt is Mine!