• toen ik net 3sec. gelede een berichtje schreef scrolde ik weer naar boven en toen flipte Q
    ik kreeg dat sgerm niet meer naar boven zeg maar
    en toen ik weer opnieuw naar Q ging ging dat ding bove (waar je intikt naar welke site je wilt)helemaal laag en ging die net alsof doen dat ik om spatiebalk klikte maar dat deed ik niet en dat weet ik zeker so vaag was dat
    hebbe julie dat ook wel eens


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Heb ik nog nooit gehad


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dan is er eerder iets mis met je internetverbinding dan met Quizlet denk ik zo...
    Want ik herken (min of meer xp) je beschrijvingen en dat klinkt als een vastlopende verbinding xd Maar vraag me niet waardoor het komt.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Dan is er eerder iets mis met je internetverbinding dan met Quizlet denk ik zo...
    Want ik herken (min of meer xp) je beschrijvingen en dat klinkt als een vastlopende verbinding xd Maar vraag me niet waardoor het komt.
    xX


    ja mn besgrijving is nog al vaag ja maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..