• Oké, ik ga hier nu niet zitten zeuren dat Rutger een meeting voor quizletters enzo moet regelen. Maar ik heb wel een verzoek :Y) Ik[billcoolio Ô.Ô], Evi[thlOver4ever], en misschien ook Rianne[Rianne483 geloof ik..] organiseren een meeting. Nu kunnen we dit niet alleen, dus vragen we hulp. De eerste meeting is met toezichthouders, dus maak je geen zorgen, je word niet aangevallen door een of andere Pedo :Y) Je hoeft ook helemaal niet mee te helpen met dingen betalen enzo :]
    Dus wil je meehelpen? Laat dan wat van je horen :]
    XxX


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik bedoel: om dat nu nog te regelen, 2 dagen van te voren :S

    lijkt e leuk, alleen jammer dt dit soort gedoe altijd ergens in zuid holland is *zucht* *woont in drenthe*


    Heayaaa, ik woon ook in drenthe. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Veel te veel mensen wonen ver weg xD Er zijn toch wel mensen die gewoon naar het strand kunnen komen?

    Uhu x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik woon in zuitholland! ;] En al die meeting'en zijn super vaak aan de andere kant van NE (voormijdan!) Dus mischien kom ik wel :'D


    Music is my fxcking drug. ♫

    Nou, ik zou dol graag willen komen, maar ik ben afgelopen 2maanden al naar 5meetingen van Gosupermodel geweest. Maar ik zou wel kunnen, als de meeting bijvoorbeeld na of voor het concert op de 14e is. Maar dan heb je ook het probleem dat sommige mensen daar niet naartoe gaan, of niet mogen.

    Nou, ik zou dol graag willen komen, maar ik ben afgelopen 2maanden al naar 5meetingen van Gosupermodel geweest. Maar ik zou wel kunnen, als de meeting bijvoorbeeld na of voor het concert op de 14e is. Maar dan heb je ook het probleem dat sommige mensen daar niet naartoe gaan, of niet mogen.

    .

    Ik zou wel willen kome, ook al ben ik van België :)


    ii_COLLAPSExBabii

    Okee ik wil wel komen woon ergens in flevoland niet heel verg weg van jou denk ik dan! ^^ Omg me topo sucks xD

    mwah, ik ben belg, en ik mag wss niet nog es naar nederland, ik ben namelijk vorig jaar geweest met de operators van diddl..

    maar verder zie ik het eecht wel zitte!

    Ik zou wel willen komen.
    Als het in de buurt is.
    (Woont in zuid-holland/Vlaardingen/Regio Rotterdam xD)
    Als het niet in de buurt is mag ik zeker niet..

    We gaan dus waarschijnlijk naar het strand in Zuid-Holland!

    Da klinkt echt Geweldig,Maar Jaha,Ik mag het gwn Niet als het te ver weg is...
    Hoe graag ik ook wil
    Daarom
    Kunnen we er 2 houden
    1tje voor de Belgen
    1tje voor de Nederlanders

    & Spreek Samen af welke plaats het beste uitkomt...
    xx(K)


    everybody needs a song.

    -zucht-
    Ik wil graag komen écht waar, maar altijd als ik wil gaan is het ver weg van mij. Ik woon in overijssel, en als het ergens onderaan NL is, heb ik geen zin om te komen..!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]