• Dus ik had een paar uur geleden een topic geopend over mijn leerkraccht frans en blabalabla

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=20814 (ja, sorry mensen, maar ik merk ook dat in mijn vorige topic die help in hoofdletters stond.. kan iemand dat veranderen in kleine letters?? Dank u!!)

    Njah, ze heeft niets gezegd dat ik bi ben, maar ze heeft wel wat over mijn stijl gezegd... En ze kan me dus uit de school laten halen als ik nu niet normaal doe... Mijn ouders nemen dat nu bloedserieus en zijn dus pissed op me omdat ik een andere stijl heb... Nu mag ik echt niets meer van smink meer dragen en mijn haar doen zoals ik het gewent ben...

    Natuurlijk beseffen die niet hoe moeilijk dat is voor me, en staan er dus gewoon bij te roepen dat ik normaal moet doen (mijn ouders)

    Dus... Ik kan toch onmogelijk iemand zijn die ik niet wil zijn?? En ik moest dan nog eens zeggen waarom ik zo geworden ben... Dus heb ik heel mijn verleden moeten zeggen, over hoe hard ik gepest word.. Dat mensen altijd zand in mijn haar staken omdat ik 'lelijk' was volgens hun..

    En heb ik dus zo'n afgang moeten meemaken dat ik aan het huilen was bij dat oudercontact gedoe waar mijn ouders bij stonden... natuurlijk ze stonden er stom bij te kijken en zeiden dat ik dat droomde! (mijn ouders zeiden dat)

    Echt leuk vind ik het niet, want ik voel me alleen maar gediscrimineerd. (weet niet hoe je dat schrijft) Zo erg is het toch niet om een andere stijl te hebben??


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind dit overdreven. Dat is het enige wat ik kan/wil zeggen.

    dat is toch discriminatie, een school mag dat helemaal niet beslissen wat voor stijl jij hebt!

    Ik zou de school aanklagen O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    je word in een hokje geplaats en zoo denk ik er over ook al is mijn kinds later zoo zwart als de nacht of wat dan ok het is en blijft je kind. ze moeten je nemen zoo als jij bent, je kan niet door school en door je ouders verboden woorden om je eigenstyl verder te zetten, en als je op een school zit waar kleding codes niet streng zijn zou ik naar de diricteur stappen en het met hem er over hebben. in ieder geval niet over je heen laten lopen


    Some angels have no wings.

    je word in een hokje geplaats en zoo denk ik er over ook al is mijn kinds later zoo zwart als de nacht of wat dan ok het is en blijft je kind. ze moeten je nemen zoo als jij bent, je kan niet door school en door je ouders verboden woorden om je eigenstyl verder te zetten, en als je op een school zit waar kleding codes niet streng zijn zou ik naar de diricteur stappen en het met hem er over hebben. in ieder geval niet over je heen laten lopen


    Helpt echt niet, heb al geprobeerd..
    En mijn ouders zijn gewoon kwaad op me omdat ik smink draag! Ik voel me gewoon buitengesloten..
    Gewoon omdat ik anders ben! (huil)


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind dit overdreven. Dat is het enige wat ik kan/wil zeggen.

    sluit ik me bij aan.

    Ik vind het echt leuk dat jullie me steunen...
    Maar waarom denken zij er dan anders over??
    Zo vreselijk zie ik er toch ook niet uit?


    You'll never dream alone. <3

    Meid, Ik vind dat dit echt niet kan! Zoals Rickjuh al zei: 'Ik zou de school aanklagen.' Natuurlijk is dat makkelijker gezegt dan gedaan, dat komt vooral door de situatie waarin je je op dit moment bevind. Maar ik vind het vooral buitengewoon belachelijk dat je lerares überhaupt zulke dingen durft te zeggen. Zij heeft daar helemaal niets over te zeggen. En bovendien mag jezelf wel bepalen hoe je eruit ziet op wie je verliefd word, jongen of meisje, dat zijn haar zaken absoluut niet! Ik vind het erg vervelend voor je dat je ouders je niet gewoon accepteren zoals je bent. Ik bedoel ik begrijp best dat het moeilijk is voor ouders als je kind er 'zogenaamd' anders uit ziet dan de meeste kinderen. Maar ze moeten wel begrijpen dat het wel jóuw leven is. En bovendien moeten ze toch ook wel inzien dat het jou gelukkig maakt op de manier hoe jij er uitziet. Ze zouden maar zo moeten denken: 'Als mijn kind gelukkig is dan ben ik dat ook.'


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Meid, Ik vind dat dit echt niet kan! Zoals Rickjuh al zei: 'Ik zou de school aanklagen.' Natuurlijk is dat makkelijker gezegt dan gedaan, dat komt vooral door de situatie waarin je je op dit moment bevind. Maar ik vind het vooral buitengewoon belachelijk dat je lerares überhaupt zulke dingen durft te zeggen. Zij heeft daar helemaal niets over te zeggen. En bovendien mag jezelf wel bepalen hoe je eruit ziet op wie je verliefd word, jongen of meisje, dat zijn haar zaken absoluut niet! Ik vind het erg vervelend voor je dat je ouders je niet gewoon accepteren zoals je bent. Ik bedoel ik begrijp best dat het moeilijk is voor ouders als je kind er 'zogenaamd' anders uit ziet dan de meeste kinderen. Maar ze moeten wel begrijpen dat het wel jóuw leven is. En bovendien moeten ze toch ook wel inzien dat het jou gelukkig maakt op de manier hoe jij er uitziet. Ze zouden maar zo moeten denken: 'Als mijn kind gelukkig is dan ben ik dat ook.'


    Dat vind ik ook, maar zij denken daar anders over.. Ik mag nu helemaal niets.. En als ik niet op pas, word ik van school gesmeten.. En van school veranderen mag ik niet van mijn ouders! :(
    Ze hebben zelf al ooit es gezegd tegen me dat ze voor me schamen.. Pff.. Ik vind het echt belachelijk dat ik mijn stijl niet mag behouden!

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3