• uhm... bespreek het eerst met je BFF en vraag aan haar hoe zij het zou vertellen. Misschien is haar tip wel goed.
    Het ligt ook aan de situatie. Als je ouders zoiets wel gewend kunnen zijn, dan zou ik het zeggen. Zijn er problemen, dan wacht ik nog even.
    Ook bij de vader zou ik kijken wat voor type het is. Is het een lieve zorgzame type dan kan je het gemakkelijk vertellen. Is het een player die zijn leven leeft en daar nog lang niet aan denkt, zou ik het anders aanpakken.

    Het ligt aan de situatie.

    (...)

    Dan vertel ik het hem morgen...

    veel succes.


    BAM!

    Ik dacht dat je 2 maanden zwanger was ofzo, niet 7. Dat joch moet het ook al doorhebben en je ouders zouden er vast al wel iets over hebben gezegd. Je hoort al tonnen kleding hebben en een ingerichtte kamer. Je moeder is niet achterlijk.
    En sorry, ik denk niet dat het kind gelukkig gaat worden met een half broertje/zusje die op dezelfde dag geboren is.

    of als je niet tegen zulke reactie's kan dan moet je het onder je vrienden houden of gewoon meteen duidelijk zijn.
    op zo'n manier komt het nogal ongeloofwaardig over..

    Ow, ik heb ook een nicht en haar vriendin is zwanger (ze is 17 ofzo), dus mijn nicht zei al vanaf het begin zo van "ja kom op dan neem je een day after pil of je doet dit of dat en dan is er nix aan de hanf". Nou, dat mens luisterde dus voor geen ene meter, "nix aan de hand, hoor!" nou, niet dus, bam! Zwanger!xD Oja, ik heb dat mens gezien, echt grappig hoe ze met zo'n bolle buik haar mobieltje in dr zak probeerde te proppenxD
    maar toch zielig... maar ja ze kon er wat aan doen

    Ow, ik heb ook een nicht en haar vriendin is zwanger (ze is 17 ofzo), dus mijn nicht zei al vanaf het begin zo van "ja kom op dan neem je een day after pil of je doet dit of dat en dan is er nix aan de hanf". Nou, dat mens luisterde dus voor geen ene meter, "nix aan de hand, hoor!" nou, niet dus, bam! Zwanger!xD Oja, ik heb dat mens gezien, echt grappig hoe ze met zo'n bolle buik haar mobieltje in dr zak probeerde te proppenxD
    maar toch zielig... maar ja ze kon er wat aan doen

    alle nichtjes zijn gewoon raar><


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    het is de VRIENDIN van mn nicht, voortaan beter lezen!(N)

    het is de VRIENDIN van mn nicht, voortaan beter lezen!(N)

    alsnog zijn ze raarx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou, ik heb ook een metal nicht, en daar kan ik het heeel goed mee vinden!(hoera)

    In elk geval sorry voor het onderwerp onderbreken:X

    Het bericht is verwijdert?

    ja. ze is beledigd. ze ging al dr eigen posts verwijderen omdat we haar niet serieus nemen.
    ze wilde advies en wij gaven alleen maar kritiek.

    guuud kan hier een slotje op? dalijk denkt iedereen dat ík zwanger ben x']

    ja. ze is beledigd. ze ging al dr eigen posts verwijderen omdat we haar niet serieus nemen.
    ze wilde advies en wij gaven alleen maar kritiek.
    tja, zal me nisk verbazen als ze fake is :X

    me neither


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    hmm. dat vond ik dus ookal.
    eerst wist ze t nogmaar net en daarna was ze ineens 7maanden zwanger?
    eerst wist ze niet wat ze moest doen en daarna was ze al vaker naar t ziekenhuis geweest?
    ach zalwel. :]
    idd maar een slotje.