• Jaa wnt kmoet nu duss werkelijk een baantje nemen fseu ,,Oppassen ,,Das wel chill denk xD Mij moeder gaat vragen bij zon mensje voor mij ..
    Maar like ,, Ik heb amper kleren [/lees Bijna niks] en mijn moeder trekt mijn zusje altijd voor ,,duss als ik 88 jaar geleden schoenen sou krijgen ,, kan ik lang wachten omdat aischa dit ,aischa dat ,, Of ik heb sogenaamt al genoeg ,, [/met mijn 1 setje kleren fseu ><] Mijn vader betaalt niks ,,en mijn moeder geeft mij soms kleedgeld [/meestal nooit duss] EN dan moet ik ALLES self betalen >< en ik ben al so goed in sparen [/sarcasme] Duss ik ben like zwaar genaait ,wnt mijn hele kamer moetnog worden afgemaakt ,, Souk van me moeder voor me 11de verjaardag krijgen ,,Kben nu 13 duss reken maar uit ^^ maar daar staat nu like een half afgemaakt bed en verder is alles oud enseu of het ligt half uit elkaar , Kdenk dat ik dat duss ook verder alleen moet afmaken+betalen ,, EN hoe moet ik dat gaan doen van dat geld dat ik gaa krijgen van oppassen fseu >< En daarbij oko kleren en sgoenen en shit halen >< Sover mijn geldprobleem ^^

    Sorry dat het heel ,weetikveel, overkomt maar hetmeot er gwn even uit ^^
    Weetiemand hoe ik dat kan oplossen fseu ,, En seg niet krantenwijkje derbij ,Wnt da houk tog nooit vol >< EN verder mag ik nog niet veel met mijn 13 jaartjes ^^


    Crack a bottle

    ^^ Hunny sorry.. :'( ik heb nu gwoon een pest humeur... en dat reageer ik op jouw af sonder dat ik het door had :'( srry hunn


    We can only learn to love by loving.