• jaah de serie staat online. maken die handel en reactie's geven. bij de uitkomsten staan er foto's van Christofer drew. echt jummie is die gast. wil je hem maken dan ben ik blij. tnx.
    ik zou het echt heel leuk vinden moesten de mensen hem maken in plaats van dit te lezen en dan weer naar een ander topic gaan. het gaat niet over tokio hotel punt uit. ik ben het zat dat jullie alleen maar quizen maken over tokio hotel en van die groepen. oké christofer drew maakt ook muziek en dan. ik neem die gast omdat hij jummie is. ik mag al blij zijn dat mijn serie als het meeste 10 keer gemaakt is. komaan mensen maak mij nu eens blij voor kerst. ik heb niet genoeg geld op mijn gsm om hem in de spotlight te zetten. en mensen ik ga alleen door met het vervolg als ik 5 reactie's heb gekregen. dankjewel als je mijn quiz maakt. en voor degene die het niet doen jammer het is echt een leuke serie!


    iloveyou !

    Ja inderdaad mensen! Maken die zooi,het is namelijk een goede serie!

    ik ga maken :3
    because i love Christofer Drew Ingle <3 n_n
    [heb btw ook een serie over hem [: ]

    ik ga maken :3
    because i love Christofer Drew Ingle <3 n_n
    [heb btw ook een serie over hem [: ]

    waah gij hebt ook een serie over Oli Sykes
    die is ook zalig. hoe noemt die serie over Christofer drew?


    iloveyou !

    (...)
    waah gij hebt ook een serie over Oli Sykes
    die is ook zalig. hoe noemt die serie over Christofer drew?

    ooh nou hij staat op mn andere account; imaDINOSAUR en hij heet Your biggest fan ;D
    oh en misschien zet ik btw een keer een reactie op je serie met mn andere account [/imaDINOSAUR] want dat vergeet ik altijd :3 XD

    jaah mensen het tweede deel staat online voor de mensen die het willen weten.
    http://www.quizlet.nl/quiz/259348/christofer-drew-2/
    christofer drew 2.


    iloveyou !

    bijgewerkt.


    iloveyou !