• In mijn klas word, nja, de stomste jongen van mijn jaar gepest. En... negeren, dat gaat gewoon niet. Hij word elke dag, gebirt, gepaalt, in zijn **** geslagen en op veel ander pijne plekken, zijn twee ogen zijn nu blauw en waarschijnlijk zijn zijn zaadjes ( je weet wel) al naar binnen geschoten. Ik vind het echt wel erg, ook al is het een *****zak. Ik en mijn vriendin hebben het al tegen een leerkracht gezegd op de speelplaats, maar de pesters blijven maar door gaan.
    Ik vind het echt heel erg


    Only losers can act the way you do

    Dit is ook erg, dit is een zerieuse zaak! haal de directeur erbij, ik weet hoe het is om gepest te worden...

    Je moet t niet tegen een leerkracht zeggen, je moet t tegen de directeur zeggen en als die niets doet moet je ze aanklagen want ze zijn verplicht dit te doen.
    Ik zou het zo snel mogelijk doen, want je hebt geen idee hoe traumatiserend t is als je word gepest.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dit is ook erg, dit is een zerieuse zaak! haal de directeur erbij, ik weet hoe het is om gepest te worden...

    Ik ook.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    (...)
    Ik ook.

    Yo, Aurelia meldt zich. Maar zo erg als in dit voorbeeld is het nooit gekomen: ik was namelijk vrij lang en vrij sterk voor mijn leeftijd dus niemand durfde wat te maken op de basisschool. In de eerste kreeg iemand eens losse handjes maar dat had ik haar gauw afgeleerd.
    ONtopic: Je zou eigenlijk een grote groep om je heen moeten verzamelen om vuur met vuur te bestrijden. Maar ja, als dat niet lukt; naar de hogere macht grijpen idd.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Yo, Aurelia meldt zich. Maar zo erg als in dit voorbeeld is het nooit gekomen: ik was namelijk vrij lang en vrij sterk voor mijn leeftijd dus niemand durfde wat te maken op de basisschool. In de eerste kreeg iemand eens losse handjes maar dat had ik haar gauw afgeleerd.
    ONtopic: Je zou eigenlijk een grote groep om je heen moeten verzamelen om vuur met vuur te bestrijden. Maar ja, als dat niet lukt; naar de hogere macht grijpen idd.

    But ik zit nog in de basischool


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik ken het gevoel, en het is fijn om te weten dat er kinderen achter je staan. Dus ajb help die jongen bestrijd het met vuur zoals Aurelia zegt! Of ga naar de directeur, hier moet wat aan gebeuren, pesten alleen al is al er maar als ze geweld gebruiken... Ik hb daar geen woorden voor. Ik ben zelf ooiy eens met een open rug thuis gekomen, ze hadden me aan mijn shirt gepakt en over de grond heel de speelplaats rond gerent. En geen enkele leraar die er wat aan doet.


    Tears are crashing out of my eyes

    die gast moet gewoon aangifte doen( kan ook via school gedaan worden) dat is een soort regen die de school met de politie maakt dat als iemand geslagen word of iets anders dat je aangifte moet doen

    dat is ook mega erg. Bij mij in de klas werdt er ook iemand gepest. Weetje, dat was echt vies. Da waren zo vier gasten, die pakte die jongen vast, elk een arm of een been, en begonnen gewoon te trekken. Maar nu die éne jongen weg is, die begonnen is met dat pesten, zyn die andere jongens ook gestoptt. Gelukkig, want het ging soms echt wel te ver.


    Some people make the world special just by being in it

    ocharm da kind!

    iedereen weet hoe et voelt om gepest te worden, want das bena iedereen, ik ook ze


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik en mijn vriendin zijn het gaan zeggen tegen de directeur en nu word hij niet meer lastig gevallen^^


    Only losers can act the way you do

    Gelukkig dat hij niet meer lastig wordt gevallen! Sjonge, wat hij allemaal meemaakte. =o Een schande gewoon! ;0

    (...)
    But ik zit nog in de basischool

    Geldt ook voor de basisschool :]


    No growth of the heart is ever a waste

    gelukkig dat ze gestopt zijn, ik kwam in de basisschool altijd op voor mensen die gepest werden tot ik zelf gepest werd


    live your own life