• Het gaat over Bluebell,1 meisje die in een appartement woont maar net de huur niet kan betalen. dus ze gaat opzoek naar een huisgenoot. als er na een tijdje eindelijk op de advertentie stemt Ze meteen toe met degene die haar gebeld had. wat ze niet weet is dat het Tom/Gustav is xP

    [/is het self er nog niet overeens over wie het moet gaanx D]

    http://www.quizlet.nl/quiz/256620/wanted--roommate-proloog/


    We can only learn to love by loving.

    Niet zomaar een meisje, je hebt het wel over mij he..xD
    En iedereen maken! hij is zupper!!!
    En,En Nini. ik moest van FAIR zeggen, Boe, Ufo en dat ze in het verhaal wil, en mijn hotelkamer af wil breken..
    Man, ik lijk wel, loopjongen..xD


    Dunno ><

    hij is leukig^^


    it's cool to know nothing.

    Niet zomaar een meisje, je hebt het wel over mij he..xD
    En iedereen maken! hij is zupper!!!
    En,En Nini. ik moest van FAIR zeggen, Boe, Ufo en dat ze in het verhaal wil, en mijn hotelkamer af wil breken..
    Man, ik lijk wel, loopjongen..xD


    ^^ whaha xP zeg maar terug ; schrik,sexyy en dat mag van mij xP maar se mag geen hotelkamer mollen want da sit nie in verhaal o.o


    We can only learn to love by loving.

    dan wil ze een kind mollen..
    Behalfen mij, want ik ben niet zomaar een kind, en dat zeg ik..xD


    Dunno ><

    Ow,, ze Will Tom mollen..xD
    Mag, ik haar dan wel aanmoedige?!
    Of is dat zielig?1..xD


    Dunno ><

    ^^ ik weet het! xP

    sij word pampaddaaamm ;;
    jouwn... Nichtje xP en die komt dan er ook bij wonen en dan mag se tom mis. mollen


    We can only learn to love by loving.

    oww, oke..
    Maar ze wil HET nichtje zijn ><
    En,,En. dan mag ze hem aleen ZACHTJES mollen. anders wind ik het zielig..
    En FAIR;
    En dan MOET ik tom mollen wnt anders molk haar En en en ,,het woord ufo meot der wel een keerin voorkomen :$


    Dunno ><

    ^^ whaha komt allemaal voor elkaar xP


    We can only learn to love by loving.

    en je moet haar terug Sms, ik zij al dat je gsm kapoet was, maar dan moet je het maar via posduif doen ofzo.. ><


    Dunno ><

    en je moet haar terug Sms, ik zij al dat je gsm kapoet was, maar dan moet je het maar via posduif doen ofzo.. ><


    mijn gsm is nie kapoet.. hijs gebrekkig halfkapot xDen ik heb haar sms net pas gekregen xP [/mobiel was leeg hjeeft hele dag aan lader gelegen..]


    We can only learn to love by loving.