• Bij Sims 2 kun je dus een huisje bouwen hea, als ik een muur aanklik en het probeer te bouwen lukt het me niet :S (Gedownloade versie xd) Zou het eraar liggen dt ie gedownload is, of moet ik iets bij de Sims doen?
    Mij lijkt omdat die gedownload is, want bij een oefen-'level' moest ik voor te oefenen een muur bouwen, maar dat ging ook al niet :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Playstation 2 of PC ? ='D


    /

    Euh, denk ook dat het is doordat hij gedownload is. Ik heb de echte && die doet niks (A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Playstation 2 of PC ? ='D
    PC :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Euh, denk ook dat het is doordat hij gedownload is. Ik heb de echte && die doet niks (A)
    Dt suckt (huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Playstation 2 of PC ? ='D

    Gedownload? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Gedownload? ><


    Je kan ook PS2 spellen downloaden ... ><


    /

    (...) Dt suckt (huil)

    Jaah, inderdaad. Maar koop anders hem gewoon. Hij kost echt niet veel meer, en als je dan andere versies er op download doet die alles wel ^^ omdat je de eerste vaste wel hebt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    Je kan ook PS2 spellen downloaden ... ><

    Heu? Nee toch, alleen PS3...?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...) PC :Y)


    Nhaaja .
    alsje echt doet wat ze op dat oefenlevel zeggen, en tlukt niet, dan zal het daaraan wel liggen..
    Installeer 't anders eens opnieuw fzo .


    /

    (...)
    Jaah, inderdaad. Maar koop anders hem gewoon. Hij kost echt niet veel meer, en als je dan andere versies er op download doet die alles wel ^^ omdat je de eerste vaste wel hebt.
    Ja Kerst komt eraan, maar ik had voor mijn B-Day (7 Dec) Al 2 Ps3 spellen gekregen, en daarvoor zomaar een PC spel. En ik vind het ook beetje lullig om te zeggen of ik Sims mag voor Kerst. Klinkt zo hebberig xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Raar xD ik heb de Egte versie en ik heb da ng ni gehad Mss kan het daar toch aan liggen?


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Heu? Nee toch, alleen PS3...?


    Voor PS3 ook legaal .
    Voor PS2 kan 't illegaal .
    (downloaden - op schijfje branden - in PS steken)


    /

    Tis Waarschijnlijk omdt het gedownload is ofz ^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Heu? Nee toch, alleen PS3...?
    Voor de Ps3 JUIST NIET. xd Die is zowat net uit en kan nog niet worden omgebouwd. De Ps2 kan dat al wel en dus gedownloade spellen spelen :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Voor PS3 ook legaal .
    Voor PS2 kan 't illegaal .
    (downloaden - op schijfje branden - in PS steken)
    What, kun je voor Ps3 ook gedownloade spellen afspelen? o.o


    I live for the applause, you will die for it.