• Ik wilde eerst een ander woord voor vervelend doen maar vond dat niet erg aangenaam xD
    In ieder geval, verliefd zijn is soms zo vervelend.
    Waarom? Nee, het is niet zo dat hij niet verliefd is op mij maar.. ik mis hem ZO erg.. En hij smst niet XD Ik mis hem gewoon. Ik denk echt serieus de hele dag aan hem en als ik me verveel of in de les zit dan kwijn ik weg omdat ik hem mis en alles.. Wie hier heeft dat ook? Want het is echt een.. vervelend gevoel.


    Life is hard and then we die

    Uhm...Ik ken dat gevoel welx'D Maar ik heb dat nietx'D Misschien moet je even naar de dokter gaan om je na te laten kijken^^ Misschien heeft ie er wel een drankje voorx'D
    (Goed bedoeld)


    Music is the new sex

    Ogod, verliefdheid word nog erger als het uit is en je nog van hem houd. x.x' Geloof me, echt. Ik ben opdit moment niet verliefd, ofzo. ik hoef het ook niet te worden. de laatste keer dat ik het was, kon ik niet eten. maar die gene bleek een ontzettende klootviool te zijn. :]

    Nou zo ver is het bij mij nog niet maar mijn ex (ja I know dit gaat fout) heeft me een foto van z'n klasgenoot laten zien en ik denk: jemig die heeft een leuke uitstraling. Zijn interesses liggen ook min of meer op zijn vlak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou zo ver is het bij mij nog niet maar mijn ex (ja I know dit gaat fout) heeft me een foto van z'n klasgenoot laten zien en ik denk: jemig die heeft een leuke uitstraling. Zijn interesses liggen ook min of meer op zijn vlak.
    Ik ken mijn huidige vriendje ook van m'n ex hehe..


    Life is hard and then we die

    'n nu doe je me weer aan Simon denken.. <3


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb dat xD
    De jonge in Kwestie heeft al een vriendin
    Maar hij stuurde lieve berichtjes naar mij en ik was helemaal verkocht :O ineens tijdens het exaam hoor ik niets meer van hem. 3 weken zonder hem :O
    dat vond ik niet leuk :O maar ik kan hem moeilijk bellen en zegge,, "Hey alles goej?, je bent toch niet bij je vriendin? off wel soms? xD"

    Dus ik begrijp helemaal hoe jij je voelt!


    Your Butt is Mine!

    JEEJ! Smsje :D oh sorry XD hij komt zo op msn ein-de-lijk (H) Men, ik ben echt.. geobserdeerd 0.o


    Life is hard and then we die

    Nhaja .
    ik ben net terug van de stad met mijn 'crush' ...
    Geeftie mij een zoen op mijn wang als afscheid, begin ik te giechelen .
    typisch ='D
    Maar hij lachtte ook dus tzal wel niet zo'n ramp geweest zijn ='D


    /

    Omg je lijkt precies mij!!
    Ik mis hem door de weeks.
    Elke dag een traan voor hem omdat ik mis!!
    Ik zie hem elke weekend vrijdagt/mzondag maar als ik weg moet of hij. Dan wordt ik altijd verdrietig omdat ik dan hem moet missenO_O


    Special Love <3

    ik heb het ook dame ;;
    niks aan te doen..
    gwn onthouden dat jongens niet het einde van de wereld zijn he :)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    IK HEB HET OOOK, alleen is hij ook verliefd op mij.. Ik ben ook zo verliefd. Kan niet normaal nadenken, verveel ik me dan denk ik aan hem, althans, ik denk zowiezo al aan hem de hele dag door, maar als ik iets te doen heb denk ik iets minder aan m. Maarja, ik ken hem via internet, laatst hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en hij was zoooo leuk. Hij knuffelde me echt de hele tijd, hij klapte ook helemaal dicht -ik ook- en dat was zoooo schattig :X. Maarja, nu mis ik zijn armen om me heen, en dat is verveeeelend ><

    Maar ik ga hem 29 december weer zieeen :'DD


    I don't need words to feel those lips.

    zo zou ik me ook voelen weetje, alleen ik zie mijn vriend [goddank!] overdags op school en dan nog savonds meestal. ^^ Ben echt blij dat ik zoveel bij hem kan zijn <33

    Ik had het ook. Toen ik nog op F. was miste ik hem al toen ik nog geeneens een meter van school was gefietst (hij zit bij me in de klas) en ik dacht de hele dag aan hem. Ik had in 1 week 180 smsjes naar hem verstuurd! Hij was namelijk op vakantie x'D In de herfstvakantie. En ik was altijd blij als ie mij smste


    a figment of your imagination

    Nou, ik begrijp je wel... Alleen ligt het bij mij net iets anders. Ik was samen met een Jongen, maar heb het helemaal verknoeid, waar ik nu dus héél véél spijt van heb.
    Hij doet nu echt wel Rot tegen me.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ken ik wel..
    Wetend dat je de vakantie zonder hem moet doorbrengen..
    Doet pijn, maakte mij ene keer radeloos..
    Maarja men moet verder..


    If you had never come out of the blue, I would've stay