• Ik heb vanmiddag dus gehoord dat er mensen uit mijn klas moeten:(. Ik vind dat dus zo genaaid >_<, er kwamen 5 mensen bij en nu moeten er 5 uit de originele klas weg¬¬. Met de leraren valt ook niet meer te praten. Ze zeggen allemaal dat we onze kans gehad hebben. Onze mentor doet ook niks, (hate her). Maar waar het op neerkomt. Niemand mag van mij weg(huil). Ik wil al mijn klasgenoten gwn houden^^.
    dit moest er ff uit.


    I am an idiot, I move.

    Waarom moeten er eigenlijk weg en komen er bij?

    aan het begin van het jaar zijn er 5 mensen bijgekomen. 3 zitteblijvers (die konden blijkbaar alleen aansluiting vinden in onze klas volgens de mentoren. Later kwamen er ook nog wat mensen uit andere 3e klassen. die moesten persé bij ons omdat ze in onze klas vrienden hadden (not >_<). Er moeten nu 5 weg omdat het te druk is ofzo:S. ze zeggen dat de helft de 3e niet gaat halen als ze niet gaan ingrijpen.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    aan het begin van het jaar zijn er 5 mensen bijgekomen. 3 zitteblijvers (die konden blijkbaar alleen aansluiting vinden in onze klas volgens de mentoren. Later kwamen er ook nog wat mensen uit andere 3e klassen. die moesten persé bij ons omdat ze in onze klas vrienden hadden (not >_<). Er moeten nu 5 weg omdat het te druk is ofzo:S. ze zeggen dat de helft de 3e niet gaat halen als ze niet gaan ingrijpen.

    Hmmm, maar op basis van wat beslissen ze dan wie er uit moet?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmmm, maar op basis van wat beslissen ze dan wie er uit moet?

    van de cijfers. er gaan 4 jongens uit, allemaal met 7 onvoldoendes op hun rapport (we hebben iets van 13 vakken^^)


    I am an idiot, I move.

    (...)
    van de cijfers. er gaan 4 jongens uit, allemaal met 7 onvoldoendes op hun rapport (we hebben iets van 13 vakken^^)

    7 buizen?ö
    Hoe hebben die dat gedaan? o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    7 buizen?ö
    Hoe hebben die dat gedaan? o.O

    niet opletten en niet leren. (opletten is in mijn huidige klas ook vrijwel onmogelijk er zijn van die lessen waarin je de leraar niet eens verstaat. zijn/haar lippen bewegen dan wel maar je hoort niets:Y))


    I am an idiot, I move.

    (...)
    niet opletten en niet leren. (opletten is in mijn huidige klas ook vrijwel onmogelijk er zijn van die lessen waarin je de leraar niet eens verstaat. zijn/haar lippen bewegen dan wel maar je hoort niets:Y))

    Lol oz erg was het geeneens bij ons x'D
    Toen verstond je de leerkrachten nog net x'D
    En daarvoor moest je dan met 21 zijn o.O
    Vorig jaar zaten we dan soms met 26 in een klas, en dan was het er nog muisstil o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Lol oz erg was het geeneens bij ons x'D
    Toen verstond je de leerkrachten nog net x'D
    En daarvoor moest je dan met 21 zijn o.O
    Vorig jaar zaten we dan soms met 26 in een klas, en dan was het er nog muisstil o.O


    ze hopen dat het bij ons nu ook muisstil gaat worden. ik geef het weinig kans. als je de drukke mensen eruit haalt gaan er altijd wel anderen praten.


    I am an idiot, I move.

    (...)

    ze hopen dat het bij ons nu ook muisstil gaat worden. ik geef het weinig kans. als je de drukke mensen eruit haalt gaan er altijd wel anderen praten.

    Inderdaad, en dan nog, dan loopt het in die andere klas wel uit de hand.


    If you had never come out of the blue, I would've stay