(...)
Ik wordt niet somberder door de winter.
Enja er zijn veel mensen die een winterdepressie hebben. Maar bij mij lijkt het gewoon het hoop problemen die zich blijven opstapelen.
mijn ouders zijn twee maanden geleden gescheiden, ik heb het daar best wel moeilijk mee gehad en een tijdje was dat ook heel erg aan me te merken.. en ik had het zelf niet door, maar anderen wel dat ik steeds somberder ging schrijven en steeds meer na ging denken...
Maar, ik heb wel zo dat ik iets heb van: "hee, get on with it... het is nu gebeurd en dat is gewoon niet meer te keren... mijn leven gaat nog gewoon door, daar moet ik zelf wat van maken.
Mijn broertje is manisch depressief ofzo, en zo wil ik niet eindigen. Hij moet nu allemaal in therapie en dat vind ik best wel zielig... zo wil ik niet ook eindigen... want als je uiteindelijk maar zo blijft denken, kom je er ook veel moeilijker vanaf. Ergens moet je er een punt achter zetten.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je het helemaal op eigen krachten kan, dan heb je grotere kans dat je er later ook minder last van hebt.
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.