• Ligt het aan mij of is iedreen op quizlet de laatste tijd zo depressief ? ik vind dat het al een tijdje zo is. Je vind allemaal maar dramatische quizzen waar te veel depressieve dingen in gebeuren. De laatste tijd raait alles hier rond anorexia of over zelfmoord. Komaan ! Don't worry be HAPPY ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Jua, je hebt voor een deel gelijk.
    Maar, er moet dan ook wel iets in je verhaal gebeuren.
    Ik vind het goed als ze het goed en realistisch beschrijven, ofzo.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Jua, je hebt voor een deel gelijk.
    Maar, er moet dan ook wel iets in je verhaal gebeuren.
    Ik vind het goed als ze het goed en realistisch beschrijven, ofzo.


    Maar het doet wel pijn voor de mensen die het echt hebben meegemaakt.

    Maar het doet wel pijn voor de mensen die het echt hebben meegemaakt.



    te veel pijn


    Some angels have no wings.

    Vooral in de winterperiode wordt iedereen somberder...
    Ik heb net een kuttijd achter mijn rug gehad, maar ik probeer mijn verhalen daar niet onder te laten lijden, omdat dat juist de enige uitvlucht voor mij is.. dus probeer ik het meestal vrolijk te houden xD
    Ik ben normaal gesproken ook een te melig persoon xD
    mja.. ik weet niet, volgens mij is het gewoon zo'n tijd dat het heerst xD
    kan aan het seizoen liggen, maar veel mensen in mijn omgeving zijn ook depressief.. wss is het gewoon aanstekelijk:P rare conclusie, maar als ik iemand verdrietig zie, wordt ik daarzelf ook somberder van, omdat ik dan medelijden krijg...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Vooral in de winterperiode wordt iedereen somberder...
    Ik heb net een kuttijd achter mijn rug gehad, maar ik probeer mijn verhalen daar niet onder te laten lijden, omdat dat juist de enige uitvlucht voor mij is.. dus probeer ik het meestal vrolijk te houden xD
    Ik ben normaal gesproken ook een te melig persoon xD
    mja.. ik weet niet, volgens mij is het gewoon zo'n tijd dat het heerst xD
    kan aan het seizoen liggen, maar veel mensen in mijn omgeving zijn ook depressief.. wss is het gewoon aanstekelijk:P rare conclusie, maar als ik iemand verdrietig zie, wordt ik daarzelf ook somberder van, omdat ik dan medelijden krijg...


    Ik wordt niet somberder door de winter.
    Enja er zijn veel mensen die een winterdepressie hebben. Maar bij mij lijkt het gewoon het hoop problemen die zich blijven opstapelen.

    Als ik Depri ben, kan ik dat niet verworden.
    Dus schrijf ik iets heel vrolijks.
    Ik was laatst drepie, toen heb ik een SA gescgreefen ofer een Kikkertje met Kerst. Door aanleiding van me vriendin..xD
    ik voelde me meteen een stuk better.
    Mischien moeten meer mensen hier dat proberen..


    Dunno ><

    (...)

    Ik wordt niet somberder door de winter.
    Enja er zijn veel mensen die een winterdepressie hebben. Maar bij mij lijkt het gewoon het hoop problemen die zich blijven opstapelen.

    mijn ouders zijn twee maanden geleden gescheiden, ik heb het daar best wel moeilijk mee gehad en een tijdje was dat ook heel erg aan me te merken.. en ik had het zelf niet door, maar anderen wel dat ik steeds somberder ging schrijven en steeds meer na ging denken...
    Maar, ik heb wel zo dat ik iets heb van: "hee, get on with it... het is nu gebeurd en dat is gewoon niet meer te keren... mijn leven gaat nog gewoon door, daar moet ik zelf wat van maken.
    Mijn broertje is manisch depressief ofzo, en zo wil ik niet eindigen. Hij moet nu allemaal in therapie en dat vind ik best wel zielig... zo wil ik niet ook eindigen... want als je uiteindelijk maar zo blijft denken, kom je er ook veel moeilijker vanaf. Ergens moet je er een punt achter zetten.
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je het helemaal op eigen krachten kan, dan heb je grotere kans dat je er later ook minder last van hebt.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    LEES MIJN QUIZ^^ die is niet depri! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    das altijd al zo geweest niet?
    da brengt spanning in verhalen xD


    Your Butt is Mine!

    Ik ben eigenlijk niet depressief..

    (...)
    mijn ouders zijn twee maanden geleden gescheiden, ik heb het daar best wel moeilijk mee gehad en een tijdje was dat ook heel erg aan me te merken.. en ik had het zelf niet door, maar anderen wel dat ik steeds somberder ging schrijven en steeds meer na ging denken...
    Maar, ik heb wel zo dat ik iets heb van: "hee, get on with it... het is nu gebeurd en dat is gewoon niet meer te keren... mijn leven gaat nog gewoon door, daar moet ik zelf wat van maken.
    Mijn broertje is manisch depressief ofzo, en zo wil ik niet eindigen. Hij moet nu allemaal in therapie en dat vind ik best wel zielig... zo wil ik niet ook eindigen... want als je uiteindelijk maar zo blijft denken, kom je er ook veel moeilijker vanaf. Ergens moet je er een punt achter zetten.
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je het helemaal op eigen krachten kan, dan heb je grotere kans dat je er later ook minder last van hebt.


    Mmm alleen duren ze bij mij nu al jaren.
    Mn ma had geen idee wat er met mij was en ik bedoel mn realtie met mn ma is niet zo goed en toch merkte ze dat er echt iets scheelde, ze had al een afspraak gemaakt bij een psycholoog. Niet dat ik ben geweest ofzo xD maar ik geraak ik niet zomaar uit, en ik probeer het al jaren op eigen krachten wat niet lukt en echte hulp krijg ik ook niet van sommige personen die ik juist nodig heb.

    Swieso het is winter, zorgt er altijd voor dat mensen depresiever dan anders zijn, doordat er weinig zonlicht is, heeft echt een invloed op emoties.
    Dat is dan ook de reden waarom er in de winter zoveel zelfmoordpogingen zijn in Finland en nog van die landen met kortere dagen dan hier nog.

    Nja misschien schrijven ze gewoon hun gevoelens af in zo'n quiz.


    If you had never come out of the blue, I would've stay