• Ligt het aan mij of is iedreen op quizlet de laatste tijd zo depressief ? ik vind dat het al een tijdje zo is. Je vind allemaal maar dramatische quizzen waar te veel depressieve dingen in gebeuren. De laatste tijd raait alles hier rond anorexia of over zelfmoord. Komaan ! Don't worry be HAPPY ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Die verhalen zijn vaker ook met veel emotie nja tenzij het zo van die oppervlakkige verhalen zijn ,, soms zijn sommige verhalen echt erg als je die zo leest gewoon omdat ze zo oppervlakkig zijn en het lijkt of die problemen niets zijn,, gewoon een detail,, wat het nooit is.

    Oké een depri quiz mag wel eens. Maar je gaat schrijven over verkrachtingen en aanrandingen en als er nu echt is een meisje is dat dat heeft meegemaakt en dan dat verhaal leest.Dat is toch erg niet ? Je best schrijven over zelfmoord. Maar over verkrachtingen enz.



    Het hard aankomen, misschien heeft die persoon het net allemaal verwerkt denkt leuke site een je leest iets waar een ander persoon niks van af weet. en denkt oke ik maak een goed verhaal met verkrachting een die schit, maar voor de persoon die het meemaakte is het hardverscheurent weer die nare dingen weer niet kunnen vergeten door een persoon die er -leuk-ik-maak-er-een-goed-verhaal-ver. denk daar is over naa?


    Some angels have no wings.

    Die verhalen zijn vaker ook met veel emotie nja tenzij het zo van die oppervlakkige verhalen zijn ,, soms zijn sommige verhalen echt erg als je die zo leest gewoon omdat ze zo oppervlakkig zijn en het lijkt of die problemen niets zijn,, gewoon een detail,, wat het nooit is.


    Als het te gedetailleerd geschreven word kap ik er mee, dat is niet normaal meer! Die mensen snappen gewoon neit hoe het voelt om het mee te maken, goed inlevingsvermogen? No way, zo iets schrijf je dan niet als je je inleef tin de mensen DIE het hebben meegemaakt. Als een meisje het heeft meegemaakt en ze wil er graag over schrijven, laat haar dan. Misschien lucht het op, maar dan zet je er wel zoiets bij als: Dit is waargebeurd. Je hoeft niet eens te zeggen of het ene vriendin was of jyzelf maar zet het er dan bij weetje.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)


    Het hard aankomen, misschien heeft die persoon het net allemaal verwerkt denkt leuke site een je leest iets waar een ander persoon niks van af weet. en denkt oke ik maak een goed verhaal met verkrachting een die schit, maar voor de persoon die het meemaakte is het hardverscheurent weer die nare dingen weer niet kunnen vergeten door een persoon die er -leuk-ik-maak-er-een-goed-verhaal-ver. denk daar is over naa?



    Indeed !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)


    Het hard aankomen, misschien heeft die persoon het net allemaal verwerkt denkt leuke site een je leest iets waar een ander persoon niks van af weet. en denkt oke ik maak een goed verhaal met verkrachting een die schit, maar voor de persoon die het meemaakte is het hardverscheurent weer die nare dingen weer niet kunnen vergeten door een persoon die er -leuk-ik-maak-er-een-goed-verhaal-ver. denk daar is over naa?


    Dat is zeker waar, 'He lijkt me leuk, even lezen.' en dan als je het leest dan voel je jezelf helemaal breken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het haalt veel inwendige littekens open, zo kan je je er nooit overheen zetten, het blijft ja altijd achterna zitten, en dan keer op keer zoiets lezen doet vast pijn.

    Nu kunnen mensen zeggen; lees het dan niet,

    maar om een verhaal tevolgen lees je het toch wel lijkt mij.



    mensen zeggen altijd te makkelijk: oke lees het niet.. vaan jah het is niet mijn probleem. als iemand zoo iest mee heb gemaakt dat stort je wereld in. ik snap best wel dat die persoon echt woedent woorden op de persoon die het schrijft en denk oke ik heb goed verhaal .
    als je echt lef heb toon je ballen door een mooi verhaal te schrijven zonder al die schit. er zijn zelfs boeken mooi een zoo mooi geschreven zonder al die depri zooi waar ik zelfs van gaa janken
    een goed verhaal ligt niet in die richting een goed verhaal, komt uit je hard en schrijft het met plezier


    Some angels have no wings.

    (...)


    mensen zeggen altijd te makkelijk: oke lees het niet.. vaan jah het is niet mijn probleem. als iemand zoo iest mee heb gemaakt dat stort je wereld in. ik snap best wel dat die persoon echt woedent woorden op de persoon die het schrijft en denk oke ik heb goed verhaal .
    als je echt lef heb toon je ballen door een mooi verhaal te schrijven zonder al die schit. er zijn zelfs boeken mooi een zoo mooi geschreven zonder al die depri zooi waar ik zelfs van gaa janken
    een goed verhaal ligt niet in die richting een goed verhaal, komt uit je hard en schrijft het met plezier


    Vooral dat laatste, maar dan vinden mensen het gek als je soort van te overreacting reageerd, laat hun het dan meemaken, dan praten we verder, kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt. [/die mensne he]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vooral dat laatste, maar dan vinden mensen het gek als je soort van te overreacting reageerd, laat hun het dan meemaken, dan praten we verder, kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt. [/die mensne he]



    jep idd.. mee eens.. een goed verhaal doe je met plezier een emotie mag er altijd in maar niet dat wat zoo is, voor een ander dat die genen wereld in stort . je hebt rechten om een verhaal te schrijven en mooi verhaal. maar als je er iemand mee pijn doet of een slecht gevoel terug laten komen, dan zal ik er zeker wat van zeggen.
    mensen die zulke verhalen schrijven hebben geen ballen, maar niks en denken er ook niet goed overnaa


    Some angels have no wings.

    Ja, ik ben depressief.

    Ik heb éxamens :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    daarom lees ik hier ook nooit verhalen.
    te grote kans dat ik wat lees wat echt niet goed voor me is en me weer laat afglijden naar waar ik omhoog ben gaan krabbelen.

    daarom lees ik hier ook nooit verhalen.

    te grote kans dat ik wat lees wat echt niet goed voor me is en me weer laat afglijden naar waar ik omhoog ben gaan krabbelen.


    weetje je hebt gelijk. ik heb ook wel eens een verhaal gelezen aan de dingen die ik mee maakte, ik was woedent maar boos en verdrietig dat er mensen zijn die er met geen een greintje respect mee omgaan.

    en zo als ik zij

    En goed verhaal schrijf je het hart en ziel, waar je het liefst de hele dag aan kunt schrijven. met plezier en zonder al die onnodige dingen er in.. een goed verhaal kan echt zijn als het een verhaal is zonder bij werkingen


    Some angels have no wings.

    Inderdaad. =]
    en de meeste verhalen hier zijn ook barslecht, dat helpt ook mee x'D
    maar mijn eerste reden het meest.

    Inderdaad. =]

    en de meeste verhalen hier zijn ook barslecht, dat helpt ook mee x'D

    maar mijn eerste reden het meest.



    Jah, als het jou pijn doet moet je het niet lezen, in iedergeval ik zou het ook doen. en iemand in zijn waarden laten is moeilijk, maar om er verhalen over te schrijven zonder dat klote gevoel wat je pijn deed zonder dat gevoel. waar je van af wou, zonder dat gevoel dat je wereld in is gestort een het probeert op te bouwen. flikker op.

    ik ben zelf ook fout geweest ik heb een verhaal gelezen ik moest gelijk weer dat gevoel krijgen die mensen wisten niet waar ze het over hadden.
    ik was woedend op die persoon ,het doet zoo een verschrikkelijk veel pijn, zoo veel pijn
    dat kunnen die mensen nooit weten zonder het te voelen


    Some angels have no wings.

    Ik lees sowieso niet echt verhalen meer o.ô Maar het is wel zo ja. Maargoed, als mensen daarmee verwerken... *-)


    Mew <3

    Ik vind het kansloos een respectloos.
    en zeker gevoelloos. die verhalen moeten eigenlijk gewon verwijdert woorden en kijken wat voor goede verhalen er nog over blijven heel weinig


    Some angels have no wings.