• Ligt het aan mij of is iedreen op quizlet de laatste tijd zo depressief ? ik vind dat het al een tijdje zo is. Je vind allemaal maar dramatische quizzen waar te veel depressieve dingen in gebeuren. De laatste tijd raait alles hier rond anorexia of over zelfmoord. Komaan ! Don't worry be HAPPY ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Ja, maar ik snap neit hoe ze het kunnen beschrijven, voor zoiets als Anorexia moet je het echt zelf meegemaakt hebben wil je het goed kunnen beschrijven.

    Indeed. Hetzelfde geld voor kunnen schrijven over verkrachting.


    Bored.

    weetje, agh jah als je hart mee kan luchten vind ik het wel goed.. maar die mensen moeten niet dan gelijk gaan denken oke ik schrijf depri dus ik doe maar van oke ik gaat zelf moord plegen. dan moet je niet bij mij zijn


    Some angels have no wings.

    (...)
    Sommigen dingen zijn Te persoonlijk om te delen met anderen. Het zijn net geheimen.
    Inderdaad. Diep gekoesterde verhalen. Opgesloten in een doosje waar alleen ík de sleutel van heb.


    Bored.

    (...)
    Indeed. Hetzelfde geld voor kunnen schrijven over verkrachting.


    Precies, maar daar schrijven veel mensen over terwijl ze het niet zelf meegemaakt hebben. Seksuele intimidatie alleen al is heel ingrijpend laat staan verkrachting. Het is echt heel erg als zoiets is gebeurd en mensen schrijven er even over alsof het niets is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Precies, maar daar schrijven veel mensen over terwijl ze het niet zelf meegemaakt hebben. Seksuele intimidatie alleen al is heel ingrijpend laat staan verkrachting. Het is echt heel erg als zoiets is gebeurd en mensen schrijven er even over alsof het niets is.

    Eindelijk iemand die snapt hoe het voor mij voelt om zulke verhalen te moeten lezen.


    Bored.

    weetje, agh jah als je hart mee kan luchten vind ik het wel goed.. maar die mensen moeten niet dan gelijk gaan denken oke ik schrijf depri dus ik doe maar van oke ik gaat zelf moord plegen. dan moet je niet bij mij zijn


    Dat bedoel ik nu. Oke een depressief verhaal mag wel maar in sommige quizzen gebeurt er gewoon TE veel , snap je ?


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Njhaa ik heb zoits van. Als ik down ben schrijf ik meestal verhalen. Dat zit zo een beetje in mij ingebakken daardoor dat meestal mijn Sa's ook wat 'down/depri' zijn ofso. Daarmee wilik dus écht totally not duidelijk maken dat ik zelf uit het levenwil stappen ofsoo hoor.
    Weetje, dat depri gedoe komt ookmeestal doordat hetgrote deel van Q. denkt dat ze 'emo' zijn en daarm omdat emo's altijd 'zo depri' zjn zijn dat ook moete zijn.

    (...)
    Weer zo pretty omschreven.

    ;Giggle;
    Thank you ^^


    Bored.

    Jep inderdaad, ik ben de laatste tijd alleen maar gelukkig (H) [in luf jeah]


    Life is hard and then we die

    Precies, maar daar schrijven veel mensen over terwijl ze het niet zelf meegemaakt hebben. Seksuele intimidatie alleen al is heel ingrijpend laat staan verkrachting. Het is echt heel erg als zoiets is gebeurd en mensen schrijven er even over alsof het niets is.


    jepp, idd, het kan te kwestend aankomen. of gewoon steets maar weer lezen hoe iemand word verkracht. en steest weer die persoon die het mee heb gemaakt en het leest daar heb ik medelijdenme...

    en jep geheimen zijn er veilig verweg voor de buiten wereld.het leven is niet makkelijk een soms is het handig als je het er uit schrijft maar nooit aan iemand leest. dat ik jouw geheim en niemand maar ook niemand weet het behalve jij en je hart


    Some angels have no wings.

    (...)
    Eindelijk iemand die snapt hoe het voor mij voelt om zulke verhalen te moeten lezen.

    Ik begrijp het ook en daarom heb ik mijn stand alone over dat onderwerp er niet terug opgezet. Ookal weet ik hoe aangrijpend dingen op seksueel vlak kunnen zijn.

    (...)
    ;Giggle;
    Thank you ^^

    Graag gedaan. [/gaat trg on-topic]

    Tja xD das omdat examens zijn ^^

    Njhaa ik heb zoits van. Als ik down ben schrijf ik meestal verhalen. Dat zit zo een beetje in mij ingebakken daardoor dat meestal mijn Sa's ook wat 'down/depri' zijn ofso. Daarmee wilik dus écht totally not duidelijk maken dat ik zelf uit het levenwil stappen ofsoo hoor.
    Weetje, dat depri gedoe komt ookmeestal doordat hetgrote deel van Q. denkt dat ze 'emo' zijn en daarm omdat emo's altijd 'zo depri' zjn zijn dat ook moete zijn.


    Oké een depri quiz mag wel eens. Maar je gaat schrijven over verkrachtingen en aanrandingen en als er nu echt is een meisje is dat dat heeft meegemaakt en dan dat verhaal leest.Dat is toch erg niet ? Je best schrijven over zelfmoord. Maar over verkrachtingen enz.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    jepp, idd, het kan te kwestend aankomen. of gewoon steets maar weer lezen hoe iemand word verkracht. en steest weer die persoon die het mee heb gemaakt en het leest daar heb ik medelijdenme...

    en jep geheimen zijn er veilig verweg voor de buiten wereld.het leven is niet makkelijk een soms is het handig als je het er uit schrijft maar nooit aan iemand leest. dat ik jouw geheim en niemand maar ook niemand weet het behalve jij en je hart


    Het haalt veel inwendige littekens open, zo kan je je er nooit overheen zetten, het blijft ja altijd achterna zitten, en dan keer op keer zoiets lezen doet vast pijn.
    Nu kunnen mensen zeggen; lees het dan niet,
    maar om een verhaal tevolgen lees je het toch wel lijkt mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3