• ik was gister weze zwemmen, en daar hadde ik en daisy 2 jongens ontmeot. en ik heb ook met ene van hun gezoend. ik weet het zooo dom. maar na het zwemmen kwamen ik en daisy bij de macdonald. en kijke we in onze portomonne. en wij waren allebei bestolen van 10 euro. in het zwembad zaten wel 2 creeps achter ons. maar ik weet echt nie wie da heeft gestole. het kunne ook die twee jongens zijn waar wij mee hebbe opgetorkken. en t ergste is ik heb ook nog eens een zuigzoen van hem in mijn nek staan.

    en op skool word mijn allebeste vriendin van me afgepakt. en die heb ik dus nu ookk al nie meer. en mijn andere vriendinnen zijn ook al bijna weg. allemaal door da klote kind lilian.

    k hebt het zo zwaar gehad.(huil)


    So Wrong, It's Right <3

    *Leeft mt jouw mee*
    Op schoolhebik nu nog welgeteld 1 vriendin. Véél ha?
    Maar dt geld, tsjhaa geld als het maar 10 is is het niet echt veel. Als het en GSM is an 125 euro ofsoo, da's een groot verschil niet? Njha mijn GSM is gestolen jhaa ^-^

    maar gelukkig hadde ze ons bandje van onse lokker niet gejat


    So Wrong, It's Right <3

    nouja, gelukkig was het maar tien euro en niet meer dan. en beste vriendin die word afgepakt? als het echt je beste vriendin is praat er dan over, als ze er boos over word is het mij wel duidelijk wat voor een vriendin dat is.


    Life is hard and then we die

    mijn mobiel is een keer gestolen dus dan vind ik 10 euro meevallen x'd


    -