• Wie weet hoe dat gaat als je aangifte doet bij de politie?! Vroeg ik me even af...

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze stellen vragen en je moet antwoorden, en dan drukken ze dat papier af enzo, met de info die jij hebt gegeven. Jij krijgt er één en zij houden er 1.

    Ze stellen vragen en je moet antwoorden, en dan drukken ze dat papier af enzo, met de info die jij hebt gegeven. Jij krijgt er één en zij houden er 1.

    weet je meer als ik.
    bij mij zitten ze meteen met een camera op me neus.


    Dunno ><

    (...)
    weet je meer als ik.
    bij mij zitten ze meteen met een camera op me neus.

    Nee, bij ons niet^^

    Nouja we houden het er maar bij mij op, dat iemand me achterna zit,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    zal ik dan maar meteen met de deur in heus vallen.
    Ik ebn aangerant door de pa, van me beste vriendin.
    van me 7de tot me 11de.
    zo. weet je dat ook weer..

    Aah getver><
    Nouja laat ik dr dan ook maar mee komen ik ben dinsdagmorgen toen ik naar school reed door een vent van me fiets afgesleurd en aangerand..
    maar dat van jou is wel wat erger
    ik denk omdat t zo erg was dat ze je alleen namen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nouja we houden het er maar bij mij op, dat iemand me achterna zit,..

    Ik denk dat je dan wel iemand mag meenemen, want t is niet iets wat je hebt meegemaakt wat je gaat vertellen. Als je bijv. iemands uiterlijk moet beschrijven moet je dat apart van elkaar doen omdat je anders niet gaat zeggen wat je zelf denkt omdat die ander wat anders zegt en dan kan je denken dat t fout is wat je zegt en zeg je t niet. ofzoX]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Aah getver><
    Nouja laat ik dr dan ook maar mee komen ik ben dinsdagmorgen toen ik naar school reed door een vent van me fiets afgesleurd en aangerand..
    maar dat van jou is wel wat erger
    ik denk omdat t zo erg was dat ze je alleen namen

    ik wil niet zeggen dat het meine erger is.
    Daar heb ik gister op een feestje nog over liggen wennen.
    Mijn vriendin is heel lang geslagen, meer zeg ik niet. maar het was voor mij iets heel ergs om te horen, en dan voel ik me zoo schuldig. Ik vind dat ik me zoo aanstelde, tegenover haar.
    en dat denk ik dus nu weer. tegen over jouw.
    ik bedoel, jij kende die man niet, een wildvremde.
    Ik had de keuze. ik kon ook gewoon niet meer gaan naar die vriendin..
    dus voor iedereen ligt dat anders..
    en ik vind dat van juist nouw erger..


    Dunno ><

    (...)
    ik wil niet zeggen dat het meine erger is.
    Daar heb ik gister op een feestje nog over liggen wennen.
    Mijn vriendin is heel lang geslagen, meer zeg ik niet. maar het was voor mij iets heel ergs om te horen, en dan voel ik me zoo schuldig. Ik vind dat ik me zoo aanstelde, tegenover haar.
    en dat denk ik dus nu weer. tegen over jouw.
    ik bedoel, jij kende die man niet, een wildvremde.
    Ik had de keuze. ik kon ook gewoon niet meer gaan naar die vriendin..
    dus voor iedereen ligt dat anders..
    en ik vind dat van juist nouw erger..

    Eh..nou ik weet hoe erg t je kan traumatiseren als je dat als kind gebeurt..omdat je het ook gewoon nog niet begrijpt enzo.. en dat het dan heel lastig is om niet meer naar ja vriendin te gaan. Want je wilt natuurlijk wel met haar omgaan en zij begrijpt t ook niet als je ineens niet meer wilt komen denk ik..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Eh..nou ik weet hoe erg t je kan traumatiseren als je dat als kind gebeurt..omdat je het ook gewoon nog niet begrijpt enzo.. en dat het dan heel lastig is om niet meer naar ja vriendin te gaan. Want je wilt natuurlijk wel met haar omgaan en zij begrijpt t ook niet als je ineens niet meer wilt komen denk ik..

    wij stonden samen sterk.
    en al heeft hij heel me leven geruwineert, ik zou het niet hebben willen missen.
    Het heeft de band wel heel sterk gemaakt tussen mij en me vriendin. en daar ben ik wel blij om.
    en als 7jarig kind, denk je dat het normaal is. en ik had het daar gezellig, ik weet dat het heel apsurt klinkt. maar de man, was egt aardig!


    Dunno ><

    (...)
    Ik zal wel moeten.

    Oeei .. Veel sterkte Meid! (flower)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    wij stonden samen sterk.
    en al heeft hij heel me leven geruwineert, ik zou het niet hebben willen missen.
    Het heeft de band wel heel sterk gemaakt tussen mij en me vriendin. en daar ben ik wel blij om.
    en als 7jarig kind, denk je dat het normaal is. en ik had het daar gezellig, ik weet dat het heel apsurt klinkt. maar de man, was egt aardig!

    Ik weet niet of je t fijn vind of ik ook een beetje mn eigen verhaal vertel[het lijkt redelijk op t jouwe], maar ik ga het hier niet neerzetten, daarom reageerde ik ook niet;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik denk sowiso over dat aangifte dat het ligt aan hoe ernstig het is. bij een fiets moet je papier infullen maar als het echt iets is zoals anaranden ofzo dan moet je in kamer verhaal vertellen.

    en soms mogen ouders er ook niet bij [geloof ik] omdat het soms heel erg is en ouders dan echt over bezorgt raken en erg op je gaan letten als ze het hele verhaal weten in detail.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Het ligt eraan wat er gebeurd is. De oorzaak/realiteit bepaalt naar welke afdeling je moet.


    -