• Wie weet hoe dat gaat als je aangifte doet bij de politie?! Vroeg ik me even af...

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ben je dat van plan offzo?^^

    Ik zal wel moeten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hoe komen jullie op parpiertjes infullen?!
    Ik heb nog nooit een papier in me handen gehad, van die aanklacht..


    Dunno ><

    ja dat weet ik.
    Maar ik weet niet waarvoor je aangiften wil gaan doen.
    Maar ik geloof dat dat bij elke ongeval anders gaat.
    Bij mij hebben me ouders alles geregelt. ze waren de helle dag aan het bellen.
    Ik mocht kiezen. Of ik liet de aanklacht rusten, todat de zelfde aanklagt binnen zou komen,of ik mogt meteen mijn verhaal doen.
    ik was met ze 2en, en dat andere meisje wouw verhaal doen, dus deed ik dat ook maar.
    Er kwma een vrouw bij me thuis. van de polizie dus, en die ging zig voor stellen. zodat ik haar wat beter zouw kennen, vordat ik alles aan haar zouw vertellen.
    2dagen later. werd ik door 2 mannen meegenomen in een auto. en kwam daar zo aan. ik mogt de kamer zien, waaR Ik mijn verhaal moest doen. ik mogt ook zien, waar alles wert opgenomen.( Ja ze leggen alles vast) En toen moest ik even op me gemakje, tegen een bijna weeltvreemde vrouw mijn levensverhaal gaan vertellen, Terwel ik alees van haar wist dat ze 2 katten had ><


    Leuk leuk,:|


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Leuk leuk,:|

    En je krijgt op het einde, een wereldbeer!
    egt dom, ze willen dat je alles vergeet, maar ze geven je wel leuk een soveniertje mee ><


    Dunno ><

    hoe komen jullie op parpiertjes infullen?!
    Ik heb nog nooit een papier in me handen gehad, van die aanklacht..

    Dus geen papiertje invullen, ..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    En je krijgt op het einde, een wereldbeer!
    egt dom, ze willen dat je alles vergeet, maar ze geven je wel leuk een soveniertje mee ><

    Oke, nog leuker,.... nouja ik neem mijn moeder mee en Mark of Jana denk ik,... en ik hoef geen beer


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    We hebben een keer aangifte gedaan omdat onze fietsen waren gestolen maar volgens mij hebben we dat gwn aan de balie gedaan :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    We hebben een keer aangifte gedaan omdat onze fietsen waren gestolen maar volgens mij hebben we dat gwn aan de balie gedaan :'D

    Oke, maar ik ga geen aangifte doen over een gestolen fiets jammer genoeg...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dus geen papiertje invullen, ..

    mijn ouders moesten wel van alles in vullen. maar ik mogt me er niet mee bemoeien, van hun. omdat ze wouden dat ik me er zo snel mogelijk overheen zetten. ik ben ook nooit naar een rechtzaak geweest ofzo..

    En je mag niemant mee nemen als je je verhaal gaat vertellen.
    Je zit alleen in een kamer met zoon mens, je ziet overal dingen hangen, wat karera's zijn, waar je je ogen niet van af kan houden, en dan komt zij even dood leuk; ''Nouw, begin maar, wat is er alemaal gebeurt''
    En dan.. tja, waar moet je beginnen o.o


    Dunno ><

    (...)
    mijn ouders moesten wel van alles in vullen. maar ik mogt me er niet mee bemoeien, van hun. omdat ze wouden dat ik me er zo snel mogelijk overheen zetten. ik ben ook nooit naar een rechtzaak geweest ofzo..

    En je mag niemant mee nemen als je je verhaal gaat vertellen.
    Je zit alleen in een kamer met zoon mens, je ziet overal dingen hangen, wat karera's zijn, waar je je ogen niet van af kan houden, en dan komt zij even dood leuk; ''Nouw, begin maar, wat is er alemaal gebeurt''
    En dan.. tja, waar moet je beginnen o.o

    Ja flikker op ik ga daar niet alleen naar binnen, dat kan ik echt niet,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja flikker op ik ga daar niet alleen naar binnen, dat kan ik echt niet,...

    dat komt puur, om zekker te weten, of het egt zal zijn, en je niks uit je nek lult ofzo.
    Darom mogten ik en me vriendin het ook niet samen vertellen. we moesten alebij apart, en we mogten elkaar niet spreken, om er voor te zorgen, of alles zou kloppen.
    Teminsten dat denk ik.
    ik was 11 dus ik durfde niks te beginnen, en ging braaf mee.. ><


    Dunno ><

    (...)
    Ja flikker op ik ga daar niet alleen naar binnen, dat kan ik echt niet,...

    Je mag heus wel iemand meenemen. Ik had mn ouders ook gewoon bij me.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    weetniet.
    ik weet wel dat het lang duurt. XD


    AAP

    Ik ga gillen als ik mijn moeder niet mee mag, dus mag ik haar vast wel met me mee,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    dat komt puur, om zekker te weten, of het egt zal zijn, en je niks uit je nek lult ofzo.
    Darom mogten ik en me vriendin het ook niet samen vertellen. we moesten alebij apart, en we mogten elkaar niet spreken, om er voor te zorgen, of alles zou kloppen.
    Teminsten dat denk ik.
    ik was 11 dus ik durfde niks te beginnen, en ging braaf mee.. ><

    En dat is omdat jullie samen aangifte deden, en jullie moesten allebei je eigen verhaal vertellen. Je mag heus wel iemand meenemen die er niks mee te maken had maar gewoon voor de steun.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.