• Jah,mensen,een tijdje gelden had iem een topic gemaakt over dat de jonas brothers uit elkaar gaan,dat was dus een roddel,nu wil ik toch wel even iets zeggen...
    wel,een paar mensen vonden het dus nodiig,om te juigen en blablabla,jah,ok je mag dit best wel leuk vinden,maar heb toch even respect vOor de fans, TH-fans zouden mij doodschieten als iCk zou begiinne jeugen als ze uit elkaar gaan,gelukkig ben iCk zelf ûbergroote TH-fan(A),maar dit is mijn mening heah,nu niet beginne zeggen dat die dit heeft gezegd over TH of die dat,iCk wou diit gewoon even zeggen x')

    Lindsey heeft gesproken

    Genocide zee diit en ze heeft f*cking hard gelijk:
    Ja, net als al dat gezeik over Rihanna of Katy Perry. Ik vind ze super maar omdat ze een rot opmerking over Tokio Hotel hebben gemaakt zijn ze kut? Ook al really Sad! Ik bedoel laat elke benad/artiets in zijn/haar waarde en elke fan waar diegen ook fan van is of het je smaak nou si of niet!



    Nu heeft Renée gesproken.


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)


    ook mijn mening, nie slecht bedoelt, wnt k vind haar goed, maar live is ze gewoon slecht

    en k ben fan van JB en k moet zeggen fijn was het niet toen iedereen zo even begon te juichen enz
    k heb respect voor TH dus vind k dat de TH-fans toch wel de moeite kunnen doen om dat respect terug te geven?
    als k zou beginnen juichen als TH uit elkaar zou gaan krijg ik waarschijnlijk bakken kritiek over mij neer

    [niet slecht bedoelt]

    Ha , je hebt zo hard gelijk !


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Ha , je hebt zo hard gelijk !


    x'D


    You're a star in heaven.