• Ik moet na de kerstvakantie met een vertrouwenspersoon op school gaan praten. Ik zit er heel erg mee, want ik vind het onzin en ik haat praten tegen nieuwe mensen.

    Iemand al ervaring ermee?

    Nee niet echt, wij hebben ze ook op school bij ons zijn het gewoon docenten. Ze zijn wel aardig ze hebben ana de klas verteld wat ze deden enzo daardoor kreeg ik wel een goede indruk van ze ze leken wel aardig but i don't have problems so i don't care.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze waren mij laatst aan het dwingen om met een vetrouwenspersoon te praten. Ik heb het niet gedaan. Ik vind het echt onzin. Ze kunnen me echt niet dwingen ofzo.


    I recycle my thoughts.

    Nee, jy ook al? Omg wat een epidemie. Moet ik ook gaan oen >,< Maar da's omdatik gepest werd door en stel meiden die dan iets dat zogezegd van mij was aan die persoon gegeven heben. Ik had o dat kind haar Netlog zogzegd gezegd dat ze een hoer was ezoo wat ik nit gedaan had dus! En nu krij ik álle schuld van dat ding terwijl zijmij pest en nit omgekeerd. Nou back to the point.
    Nope geen ervaring mee, a het ook wel meemaken >,<

    Ze waren mij laatst aan het dwingen om met een vetrouwenspersoon te praten. Ik heb het niet gedaan. Ik vind het echt onzin. Ze kunnen me echt niet dwingen ofzo.
    Ik moet wel >.< Maar mij gaan ze niet dwingen als de 1e keer niks is dat ik de 2e keer wel ga.

    Ze wilden mij daar ook eerst naar toe sturen. >< heb ik níét gedaan. Dus heb ik ook geen ervaring mee, maar heel veel sterkte.

    Ze wilden mij daar ook eerst naar toe sturen. >< heb ik níét gedaan. Dus heb ik ook geen ervaring mee, maar heel veel sterkte.
    Nu ga ik ook hard twijfelen of ik wil gaan

    Ik moet gaan >,< Moet met dat kind de ruzie bijleggen en dat's pas shit ><

    Een paar familieden wilden mij misschien naar een psycholoog sturen maar het is er nooit van gekomen.
    Dat was lente vorig jaar, toen een aantal problemen tegelijkertijd op mijn pad kwamen. Ik was toen niet de vrolijkste...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik en ik vond het niet fijn, integendeel ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    dat moet ik ook maar dat doe ik toch niet

    jep ik heb er ervaring mee, ik doe dat al van het eerste jaar en bij mij helpt het eigelijk was!


    Your Butt is Mine!

    ik haat echt dat soort mensen om eerlijk te zijn...
    ze zeggen altijd dat je ze alles ken toevertrouwen en achteraf weet ineens de hele school het ¬¬
    daar ken ik echt zo pisseg om worden...
    en dan gaan ze zeggen met je depresief ofzow en allemaal van die kut dinge die je dan maar eens moet doen [/nja vroegen ze aan mij] nou ik word juist depri van die gasten ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb t ook gehad..maar ik voelde me niet vertrouwd daar.

    Ze kijken je dan zo aan..kan t niet uitleggen..


    It's heavy but you are not the only one

    Ik moet het doen, ze dwingen me. Alleen maar omdat ze willen weten hoe en wat er is gebeurd rondom het overlijden van mijn vader. Nou, écht niet. Voor geen éne biljoen, ik ben niet gek. Ze kunnen me niet dwingen. Ze kunnen de pot op ofzo.


    -

    ik heb dat ook gehad
    maar ik heb het wel gdn..
    het heeft me wel geholpen


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz