• wel ik heb echt een niewe gsm nodig, want de mijne is weer stuk(A)
    en ja ik vind de sidekick 3 wel een coole gsm. dus zou ik die graag hebben
    http://www.prepaidreviews.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/sidekick3ledvfsm.jpg
    en nee het is NIET omdat bill ook een sidekick heeft dat ik die wel. totaal niet
    het is gewoon omdat ik steeds een ander merk en soort gsm koop. ik wil altijd is wat nieuws. snap je? en ik zou de ipone ook wel willen ma die lijkt dan teveel op die van me zusje. en ja da wil ik dan ni. dus ja. en de sidekick ziet me er leuk uit en heb nog nooit zo eentje gehad dus bij deze.

    MAAR mijn vraag is dus. kan je die in België kopen?
    ik zou het super vinden moesten jullie me kunnen helpen.

    ben van gedachte verandert
    ik zou na goed nadenken en jullie reacties misschien beter voor de iphone gaan. weet iemand daar wat over? (H)
    of over een andere gsm, want die iphone zal waarschijnlijk heel duur zijn
    :(

    nee, die zijn alleen nog maar in amerika verkrijgbaar,koop je daar je mobiel,moet je daar ook je prepaid óf abonnement contract aftekenen.


    your eyes are like stars in the night.

    nee, die zijn alleen nog maar in amerika verkrijgbaar,koop je daar je mobiel,moet je daar ook je prepaid óf abonnement contract aftekenen.

    echt, jammer. :(

    ik vind het echt geldverspilling om een sidekick te kopen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vind het echt geldverspilling om een sidekick te kopen :'D

    waarom? (A)

    Niet in belgie.
    of in Nl xP
    en ze zijn vreselijk groot en onhandig + je hebt geen internet erop.
    ik sou er ook 1 krijge mr ik wou hem niet omdat hij te groot was


    We can only learn to love by loving.

    Niet in belgie.
    of in Nl xP
    en ze zijn vreselijk groot en onhandig + je hebt geen internet erop.
    ik sou er ook 1 krijge mr ik wou hem niet omdat hij te groot was

    ook nice. ja dan zal ik ook effe wat anders zoeken. maar heb echt een nieuwe gsm nodig.

    Ik wil ze zelf ookxD
    Maar ze zijn niet te koop In NL Of Belgie;)

    Niet in belgie.
    of in Nl xP
    en ze zijn vreselijk groot en onhandig + je hebt geen internet erop.
    ik sou er ook 1 krijge mr ik wou hem niet omdat hij te groot was

    je hebt er wel internet op maar dan moet je wéér een provider aansloten [/echt zwaar veel geld] blah blah blah..


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    je hebt er wel internet op maar dan moet je wéér een provider aansloten [/echt zwaar veel geld] blah blah blah..


    ^^ ook goed xP maar dan is er alsnog een kans dat je geen internet krijgt. ;l sei so'n vent waarvan ik mis. sidekick wou kope xP


    We can only learn to love by loving.

    ik denk da ik dan toch even een andere ga zoeken. als het echt zoveel extra geld kost en je er zoveel problemen mee hebt. pfff. nu dacht ik eens een leuke gsm te hebben gevonden. ma ja

    ik heb zelf altijd een Nokia..dus kan je eigenlijk niet helpen!Sorry!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sidekick ik weet der niks over maar ze zijn wel cool :3

    I phone niet nemen daar kon je meebellen en als mp3 gebruiken ofzo niet nemen je kan er alleen liedjes op zetten en dan geen tell. nummers in opslaan en sla je tell nummers op kan je geen liedjes doen van wat ik ervan hoor ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zou geen iphone nemen, daar zijn echt heeel veel klachten over binnengekomen!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    okey, mar weet iemand dan een andere leuke gsm?

    iPhone is niet wat het lijkt dat het is. :'D
    Ik wil ook een sidekick, ik heb er al een besteld, een aantal weken geleden. Heb 'm nu nog steeds niet, weg 185 euro. :'D


    -