• jaja, ik heb mn mobiel eindelijk :'d maar nu snap ik even niet. ik doe mijn geheugenkaart in die adapter, en die adapter stop ik in de computer. dan wil ik liedjes in die map zetten maar dan komt er te staan iets van dat de diskette beveiligd is tegen schrijven :s like wtf betekent dat, en hoe zorg ik dat ik er wel liedjes enso op kan zetten:Y)

    alvast bedankt voor dit lezen xd


    -

    I Dont KnowxD

    Is er geen klein regelbaar schuifdingie aan die adapter, een lock zoals ze dat noemen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jaa, die stond boven. en toen wou het niet, toen deed ik hem naar beneden en wou ook niet. dus ik weet niet hoe dat nou moet dan xd


    -

    jullie hebben gelijk, je hoeft niet te reageren x'd

    mensen help me pleaseeee, anders ga ik huilen :Y)


    -

    ja moet da lock ding eraan verschuiven, maar je moet het ook uittrekken, wnt als je het verschuift terwijl het nog in de pc steekt helpt het niet, heb k ook al met mijn mp3 ondervonden x'D


    You're a star in heaven.

    Volgens mij moet je computer en jouw telefoon dan beiden bluetooth hebben. Dan kun je van alles op je geheugenkaart zetten. Tenminste, dat is bij mij zo. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.