• ^^
    Myn grootste blunder gebeurde 4 Maart 2008, We reden richting huis na het concert en ik lag half te slapen in de auto, Riep me vriendin ''kijk de tourbus rijd achter ons, Iedereen zeggen, Jaaa aaah! enzo. En tja ik geloof ze niet, dus probeer ik verder te gaan met in slaap komen, Op gegeven moment, schud me vriendin aan me, Malouuu, Malouuu! Dus opende ik me ogen kijk ik achterons rijd de tourbus der inderdaad, maar dan al verder weg, terwyl de tourbus vlak achterons reed toen ik het niet geloofde! OMG ik vind het nog erg xD En wat is jullie grootste blunder? xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik heb de juf mama genoemd xD

    ik kan niet lopen op hakken en toen ik dat wel deed pleurde ik op mn bek


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik heb hetzelfde als zij:

    FakkingBitch zei op 7 juni 2008 - 20:49:
    ik heb de juf mama genoemd xD

    Maar dan bij mijn leraar :$

    Ik heb me meester ook wel eens Pap genoemd, toen ik iets moest vertellen xD Dus iedereen hoorde het, maaar ben nog noooit met hakken gevallen xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb me meester ook wel eens Pap genoemd, toen ik iets moest vertellen xD Dus iedereen hoorde het, maaar ben nog noooit met hakken gevallen xD
    ik kan echt niet op die dingen lopen, gister was ik in de zara in den haag, en er waren echt hoge pumps en zo ,en toen gingen ik en me nichtje er op lopen, mein gott, ik hield haar echt met 2 handen vast anders viel ik


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik heb me meester ook wel eens Pap genoemd, toen ik iets moest vertellen xD Dus iedereen hoorde het, maaar ben nog noooit met hakken gevallen xD
    ik kan echt niet op die dingen lopen, gister was ik in de zara in den haag, en er waren echt hoge pumps en zo ,en toen gingen ik en me nichtje er op lopen, mein gott, ik hield haar echt met 2 handen vast anders viel ik

    Hahaha, Ik kan nog wel op pumps lopen, alhoewel ik ze dan 's avonds uit doe, donder ik om xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik ging zonet op de fiets even aan me broer de vertaling van Fick mich durch den monsun vertellen. Dus ik roep zo keihard: Neuk me door de moeson! Maar ik zat bij hem achterop dus ik kon niet zien dat er net iemand voorbij kwam lopen o.0


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Uhmm zoveel :P

    Ik heb eens m'n meester mama/ papa genoemd.

    M'n moeder gaat altijd met mij mee naar concerten van Th -_-'

    Op de rest kan ik ff niet komen :P

    Xx

    mwahaha,, ik zat op de bus op myn boekentas, en omg, de bus draait,, enja, je raad het al, boem, daar lag nouk midden van de bus op haar achterste.

    yeahrightbaby, wat een afgang ^^


    Ik kan wel op hakken lopen,
    en ik noem mijn Leraar ook wel eens mevrouw, maar dat doe ik dan expres.
    Leraren/Leraressen zuigen
    Stinkmensen
    Dat ze iemand anders gaan vervelen met hun gelul

    ¬¬


    I recycle my thoughts.

    allee niemand heeft gemerkt he

    k stond boven in de gang tussen de boven turnzaal en de trap en k kon na buiten zien (de speelplaats van t lager) en de jongens van men klas en die van een andere klas waren daar aan t lopen en ineens zie k daar een meisje tussen en k: heu da kan toch ni als k beter keek zag k da t ne jongen van men klas was
    echt erg gewoon


    Live life limitless.

    Ik ben vanmorgen op mn bek gegaan op de trap. Midden in de kantine -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    uhhh, ik ben een keer bijna de waterweg in gevallen, volgens mij was ik half dronken en mijn vrinden moesten me de hele tijd tegen houden want ik liep bijna de waterweg in x3.... ik woon bij de waterweg namelijk xD

    dat was best raar x3

    Ik ging vorig jaar op scoutskamp. Toen ik in de bossing ging om hout, liep ik een jongen tegen het lijf die gewoon aan het
    [volgende is vreemd om te zeggen >>] kakken was!
    Ik vond het zo vies, ben ik meteen terug gelopen en als hij ook terug kwam, had hij een rood gezicht!


    Camille :')

    ben eens op m'n bek gevallen, midden in zo'n modderplas vlak voor de voeten van de leukste jongen van de school, hoorde ik hem sneerend tegen zijn vrienden zeggen "kijk ze is voor me gevallen!" hun allemaal lachen