• ^^
    Myn grootste blunder gebeurde 4 Maart 2008, We reden richting huis na het concert en ik lag half te slapen in de auto, Riep me vriendin ''kijk de tourbus rijd achter ons, Iedereen zeggen, Jaaa aaah! enzo. En tja ik geloof ze niet, dus probeer ik verder te gaan met in slaap komen, Op gegeven moment, schud me vriendin aan me, Malouuu, Malouuu! Dus opende ik me ogen kijk ik achterons rijd de tourbus der inderdaad, maar dan al verder weg, terwyl de tourbus vlak achterons reed toen ik het niet geloofde! OMG ik vind het nog erg xD En wat is jullie grootste blunder? xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Okee, hier komt ie xD
    Ik en een paar vrienden waren eens gaan feesten, maar onze ouders wouden ons niet brengen, dus gingen we met de fiets.
    Nu ja, toen we terug naar huis gingen rond een uur of half 3, was ik natuurlijk nogal zeer fel aangeschoten. Ik dus op mijn fietske gekropen ( ik herinner me er NIKS meer van, maar mijn vrienden vertelden het), kruip ik op de fiets van een ander mens xD
    Ik dus met hulp van mijn vrienden mijn eigen fiets gevonden. We reden dus terug. En ik geraakte dus NIE vooruit he, nie normaal xD En ik zeg; ' Beryl, ik raak nie vooruit'. Zegt Beryl,' Ja Inge, uw ketting ligt af, tuurlijk ! En ik dan, in zeer slimme hersensterkte ( xD ): ' Ma ik draag toch helemaal geen ketting ? Beryl; ' De ketting van uw fiets, Inge'. Ik; ' Ma mijn fiets draagt toch ook geen ketting * kijkt onderzoekend naar mijn fiets* Wa zegt ge nu toch allemaal ? '

    naja, Beryl en de rest van de hoop mijn ketting terug opgelegd.
    Ik fiets weer, zeer krom vooruit. ( Al juichend blijkbaar :8) En ik fiets nogal scheef, en opeens BAF ik de struike in van een of ander oude vent xD

    En toen waren we thuis ( Ik bleef bij Beryl slapen ), Zit ik op het bed. Heeeeeeel langzaam kantel ik zo naar achter: POK de grond op xD
    Ik heb mij zooooooooooo ziek gelache toen he xD (H)

    ik liep eens met een paar vrienden & vriendinnen over straat,beetje kletsen ensow, maar ik zat met me kop ergens anders, dus ik loop zo tegen een lantaarnpaal op. dus ik wrijf zo over m'n hoofd en zeg zo heel duf ow die had ik niet gezien

    Ik heb haast iedereen wel een keer mama/papa genoemd :]
    Maar ik heb dus zo'n natuurlijke blos op mijn wang [en ik vind het LELIJK] en ik word dus heel snel nóg roder danik ben.en dat is ook facking beschamend xO


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb mijn mentrix een keer mama genoemd xD mijn mentor een keer mama&papa genoemd xD
    ik ben een keer heel hard onderuitgegleden in de aula, ik ging een jongen achterna want hij had me nat gegooid met water (ik had laarzen met hakken aan..) dus ik ren zo achter hem aan, maar op de grond lag water, dus toen gleed ik keihard achterover in de pauze xD ik vond het wel grappig xD
    en ik heb een keer in de aula een heel flesje water over me heen gekregen.

    met turnen moesten we handstand maken op de kast, tegen de muur, het was de eerste keer dat ik het deed, toen zakte ik door mijn armen, en maakte zo een koprol van die kast af xD
    ik heb een keer een salto vanaf een paard gemaakt, ik stond gwoon met beide benen op de grond :| dat had ik niet verwacht xD
    uhm.. een keer in me slaap een heel verhaal tegen me moeder vertellen, toen vroeg mijn moeder; amber? heb jij koekjes gehaald uit de koekjes pot vandaaag? ik: ja dat heb ik gedaan.
    terwijl ik 'smiddags had gezegt dat dat niet zo was. xD

    meer weet ik nu ff niet xD

    xx

    ik heb nooit een blunder (A) nee geintje ik ben al 2 keer mijn schoen verloren op de school trap!! :P Kan ik er wat aan doen dat ze los lekkerder zitte XD:P

    mijn vriendin en k fietsen samen ne huis he
    en ze was zonder handen aan t rijden en ze moest niezen en we gaan juist de bocht om oke ze kan zonder handen rijden dus normaal gezien geen probleem ma achter die bocht was een paal is men vriendin daar in volle vaart op gereden en k hoor ineens BAF k draai me om en zie haar fiets juist nog kantelen en k: moet ik komen helpen zij: da zou een goe idee zijn toen vond k t zielig ma nu ik er over terug denk lig ik plat van t lachen


    Live life limitless.

    Als ik probeer te skaten, wal ik altijd om.. :S
    Laatst viel ik ook bijna toen ik ene ijsje in mijn hand had.
    Hele gezicht onder :S
    Maarja, dat was wel lachen ;)


    Träume sind wirklich!!

    ik heb gewoon teveel blunders... -_-"
    ik heb de Juf meester genoemd
    ook eens mama.
    ik zag mijn ex-crush voorbij lopen en ik blijf ernaar kijken en dan liep ik tegen een deur aan.
    ik was de joepie aan het lezen en de lerares leesde gezellig mee
    en ik was zo hard mijn neef aan het uitlachen omdat hij van het lachen in zijn broek deed en toen palste ik ook echt in mijn broek -_-"
    en ik droomde dat ik achterna werdt gezeten door tictacjes.
    en de volgende dag bood mijn ex-ex-crush mij tictacjes aan en ik gilde fucking hard weg.
    ik viel ooit eens in een waterput
    en ik probeerde op hakken te lopen en pleurde continu op mijn bakkes


    death to the one at the end of the serenade.

    x'D


    Music is my fxcking drug. ♫

    Ehh,, Ik zat ooit es in de klas zomaar wat rond te kijken. En toen begon der ineens iemand naar mij te zwaaien. Maar ik dacht dat da voor die achter mij was dus ik reageer da niet op. Da heft da kind cker 10 min . gekost om my duidelijk te maken da die dus wel degelijk na my ant zwieren was xd


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zat met mijn klas op de bovenste verdieping.
    Zo'n jongen , een vriendin van mij en ik dachten even leuk te doen dus spuugden uit het raam naar beneden en dat belandde op een raam die half openstond.:$Zo'n dikke klodder weetjewel.Evenlater komt de afdelingsleider heel boos aanlopen. Wie spuugt er daar zo!!?? Als jullie het nou niet zeggen krijgt de hele klas straf..Tjah en toen moesten we wel bekennen:P Dus moesten we dat raam zo schoonmaken.. Daar zat zo'n klas een proefwerk maken wij komen heel droog achter de bosjes.. Ramen lappen:Y) Meneer; godverdomme er is hier een toets bezig ! ik ; meneer we moeten de ramen lappen. Hij ; waren jullie dat die spuugden? Jongen ; meneer ik kan me niet concentreren ik ; meneer doe niet zo gemeen(puh):P
    dik verhaal. Al die kinderen keken ons heel vaag aan. Koen [jongen die spuugde] helemaal kapot lachen omdat hij da stoer vind


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik heb de bassist van de RHCP egt flea genoemd ipc Flee (I konw je schrijft wel Flea):$:$:$:$


    I am an idiot, I move.

    Ik ben een keer op school van de trap gevallen toen net de bel gegaan was, lag ik daar op de grond en ik kon niet meer lopen.(lol) Maar aan de andere kant was dat dus ook heel pijnlijk haha!

    Ik noemde de loodgieter papa


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb er al zooveel meegemaakt xD

    x