Okay.. Ik ben ook gebant en iedereen seg dat ik duss ook son Popu kind was..
Maar doe dan ook niet eerst heel aarig en aanhangerig? Wnt sowat iedereen deed dat wel?
En sodra ik gebant was was ik gelijk een onaardige bitch terwijl als ik iets te seggen had over iemand deed ik het tenmisnte in diegenes gezigt! en niet soals de helft van de users als se gebant sijn..
En naast dat bn ik verder heel aardig gebleven altijd En tuurlijk soms raakte ik ook wel is pissed om iets en dan hou ikme ook niet in fseu (kan dieban verklaren><) maar dit is duss eigenlijk weer geroddel naar die ''popu users'' toe?
En dan zijn wij laag? Sorry hoar ,maar wij kunnen er tog niks aan doen dat mensen ons kennen?
Ik bedoel ,okay voor die bans waren we gwn vaak online , maar JULLIE saten te hangen ,, JULLIE herrineren ons.. EN dan moet je niet ONS op de kopgeven .. EN btw dat jullie en ons is omdat jij in dit topic net doet of die popu users anders zijn fseu >< Tsijn ook maar mensen? EN nu worden wij duss bitches genoemt terwijl jullie onze naam onthouden?><
maar, voor mij ben je geen oppu user, voor mij ben je mijn twinsista, waarom ik geef.
Ooke, mischien klinkt het raar. ik heb je nog nooit in het egt gezien of weet ik het wat.
Maar ik vind je lief en aardig!!!!
En daar gaat het mij om.
Het boeit me geen fuck dat je gebant was/Ben!!!
en ik mag dan een topic ofer je geopent hebben, maar dat was puur omdat ik je misste. en je wist van die topic!! dus ik vind dat geen roddelen!
Zoo, BlueBell stpreekt
Dunno ><