• Okeej mensen nu is het mijn beurt om mijn mening te zeggen :Y)

Quizlet was in het begin een sfeervolle site met veel leuke mensen die lol maakten met elkaar ookal kende ze elkaar helemaal niet. De mods moesten bijna nooit ingrijpen de 'Popu-People' waren niet "in". Maar laat staan tot vandaag...Iedereen is pissed op elkaar omdat er veel ruzies zijn. En ra ra ra door wat zouden die ruzies vandaan komen? Ja je raad het goed van ; vriendjes-politiek, je eigen MENING zeggen en van , "Popu-People". Begrijp me nu niet verkeerd ofzo en begin nu niet weeral zo bot te reageren, en als je dat toch van plan bent dan kun je beter niet reageren ><. But, back to the point. Vanaf toen die ruzies ontstonden werd 'Q' een echte "oorlogs-site" De users waren bijna "geobserdeerd" door de "Popu-People" waardoor ze allemaal tegen de mods waren en dat waren heel onsfeervolle dagen. Nu bijna al de "Popu-People" zijn gebant en iedereen keert ze de rug toe en vroeger wouden ze allemaal friendjes zijn. Er komen meer en meer ruzies hier, en al de "Popu-People" gaan weg. En als die mensen allemaal weg zijn is "Q" gewoon een oorlogssite of gewoon het tegenovergestelde. Maar hoe het nu is is gewoon niet te beschrijven...

Please reageer hier niet te bot op.
    En de *Sorry* titel verwijst naar; Sorry, dat hier wééral een topic over is.

I found myself in Wonderland.

(...)
    Dat was volgens mij gwn algemeen bedoeld

Indeed. Gewoon een veralgemening. Niet persoonlijk opnemen, ofzo. :Y)

(...)
    Dat was volgens mij gwn algemeen bedoeld

Het was gewoon vraagje hoor niet bot bedoeld ..

Like, damn. Volgens mij heb ik echt veel gemist. Aangezien ik al meer dan 4 maanden niet meer op Quizlet ben geweest. What the heck happend hier? Ö

Je hebt veel gemist Dude

I need you like a heart needs a beat

(...)

Het was gewoon vraagje hoor niet bot bedoeld ..

Ik bedoelde he took niet Bot offzo ^^

Your Butt is Mine!

(...)

Je hebt veel gemist Dude

For real?! Damn, nou maak je me nieuwsgierig. Maar als ik het zo lees, is het volgens mij een facking lang verhaal...

Your Words They Eat Right Through Me...

(...)
    Ik bedoelde he took niet Bot offzo ^^

Owkaaj ^^

(...)

Owkaaj ^^

Het laaste wa ik wil is Ambras met iemand op Quizlet! (A) PEACE PEOPLE!

Your Butt is Mine!

(...)

For real?! Damn, nou maak je me nieuwsgierig. Maar als ik het zo lees, is het volgens mij een facking lang verhaal...

Jah voor real,
    Het is een heel lang verhaal maar om het verhaal kort te maken.
    constande ruzie's tussen user's en ook tussen user's naar mods toe .
    mensen die voor een hele lange tijd worden gebannen.
    Mensen die constand topic's maken over dat ze weggaan en dat ze het hier net meer leuk vinden.
    user's die mod's uitschelden enzo.

enzo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

(...)

Hell yeah. :Y)

(...)

Goe gesproken :')

Ik heb geen flauw idee hoe we dit kunnen veranderen, want je hebt wel gelijk wat betreft de sfeer op Quizlet. Met z'n alle moeten we er toch wel iets op kunnen verzinnen?!

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

Ik heb geen flauw idee hoe we dit kunnen veranderen, want je hebt wel gelijk wat betreft de sfeer op Quizlet. Met z'n alle moeten we er toch wel iets op kunnen verzinnen?!

Uuh owkaaj? Like what than ^^?

Weet jij iets?

(...)

Weet jij iets?

Hahahaaa x}
    Okee dit vind ik even droog xP
    *Let allesinds nu niet op mij , people*

Het is allemaal waar. Maar wat kan je doen?
    Met zo veel mensen komen er wel ruzie's

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42