• En geef ze is ongelijk?
    Q is hartstikke kinderachtig geworden!
    En er zijn gewoon tè veel regeltjes!
    En dan zeggen die Mod's ook nog dat het onze schuld is ,, Maar zijn die er dan niet om dat soort dingen te voorkomen fseu? En niet om nòg meer regels te maken zodat alleen maar meer mensen de pest erin krijgen. Okay , wij als users gaan miss soms wel te ver ,maar hun denken egt dat ze god zijn fseu ><
    En nu word deze Onmiddelijk weer gesloten let maar op.. ze kunnen niet tegen kritiek(A)
    En dit is duss niet om iedereen tegen de mod's op te zetten fseu, Wnt ze doen gewoon wat ze moeten doen fseu.. maar de waarheid is hard ><
    Maar dan heb ik het nog niet gehad over Jullie!
    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?
    Wees dan groot en seg het in hun gezicht! en niet wanneer ze niet kunnen antwoorden [à]
    En dan hebben jullie het lef ook nog om om iemands mening te vragen! maar zodra deze jullie niet aanstaat MOET er weer ruzie komen.. Vraag dan ook niet om iemands mening!
    Want ik vind jullie echt laag zo..
    En de mods doen ook niet alles perfect ,, helemaal niet. Maar jullie zijn ook neit beter fseu ><
    Dat geroddel en geruzie en dan ook nog geobserdeert raken als iemand weg gaat??
    jezus,, Ze gaan juist weg om zulke dingen ,of om aand8 te trekken? Ik bedoel ,,degenen die weer terug komen wouden duidelijk alleen aandacht,, Maar als ze egt weg blijven ligt het niet aan de mods.
    Dat weetik wel!
    En mijn complimenten voor al jullie leuke roddeletjes terwijl ik niet kan antwoorden!
    Wees eens groot en GEDRAAG JE NORMAAL!
    En nu word dit topic tog gesloten ,, Alst niet om de inhoud is dan wel om de maker ..

    Minder vriendelijke groeten van chantou/ash/sidney/fairytail ..
    Also known as: CuteAsHell

    Bijdeweg: Mij zien jullie ook niet meer terug^^ En dan niet om de mods, die eigenlijk de reden zijn dat ik gebant ben maar om jullie ,die hartstikke kinderachtig gedrag vertonen en het lef hebben om dingen over mij te seggen die niet eens waar zijn ! Maar toen ik er nog was sei je anders heel wat anders><

    En mogt dit topic om de 1 of andere rare reden tog openblijven (wat waarschijnlijk niet so is) Wees dan groot en maak geen ruzie fseu >

    (...)
    Ja okay ,maar ik raak er gwn even pissed om dat iedereen segt dat het die popu users hun sguld is wanneer hun net so goed fout zitten ,, Ik bedoel wij hebben er niet om gevraagt dat hun onze naam onthouden ofwel?

    Nee, maar zo hebben ze het er wel naar gemaakt.

    (...)
    Ja okay ,maar ik raak er gwn even pissed om dat iedereen segt dat het die popu users hun sguld is wanneer hun net so goed fout zitten ,, Ik bedoel wij hebben er niet om gevraagt dat hun onze naam onthouden ofwel?

    Sorry maar ik snap niet hoe iedereen over die "populaire" mensen begint want ik zie hier geen populaire mensen namelijk. En die namen werden blijkbaar onthouden omdat ze gewoon dingen deden die niet konden.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Je hoeft niet op Quizlet te komen vanwege de users. Deze site is niet totaal gericht op het forum. Het blijft een quizensite.
    Je kan nog steeds gewoon quizen blijven maken en verder gewoon niet op deze site komen. En als iemand geband is, jammer dan, dat was hun eigen schuld.

    dat kan ja.
    Maar ik maak bijna geen Quizen van menzen. en tog ben ik wat je an zeggen, hier vaak te vinden. Puur om het forum. en zelf siries te maken.


    Dunno ><

    (...)
    Nee, maar zo hebben ze het er wel naar gemaakt.


    Uhuu..


    I found myself in Wonderland.

    Omg kindje, ik geef je zo hard gelijk ! ;D
    Eindelijk iemand die het nog ziet :'), en die er een topic over durft maken, want.. ik ga het in ieder geval niet proberen :Y). Meiske, ge moet nie weggaan omdat het u hier irriteert, want geloof mij.. de meeste irriteren me ook hier. Maar ik schrijf gewoon en trek me van de gedragingen hier niet te veel aan te trekken.
    Ik zou ht echt wel klote vinden moest er iemand zoals jij van Q gaat.. En dat zeg ik niet om te slijmen, maar zonder jou ligt het gemiddelde hier ongeveer op 12 jaar ><.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Nee, maar zo hebben ze het er wel naar gemaakt.

    Thats my point ><

    @geh
    Dus nu is het volgens jou ook allemaal hun sguld?
    En over die popu users,, Daar begin ik over omdat ik ook als 1 van hun gezien word fseu?><
    En ik heb like 1 rel geschopt fseu? En een paar keermijn mening op een miss iets te bot gesegt .. EN ik raak duss pissed om iedereen die alleen ons op de kop geeft ,, Soals jij nu dus ook half doet><

    (...)
    Thats my point ><

    @geh
    Dus nu is het volgens jou ook allemaal hun sguld?
    En over die popu users,, Daar begin ik over omdat ik ook als 1 van hun gezien word fseu?><
    En ik heb like 1 rel geschopt fseu? En een paar keermijn mening op een miss iets te bot gesegt .. EN ik raak duss pissed om iedereen die alleen ons op de kop geeft ,, Soals jij nu dus ook half doet><

    Een rel schoppen is niet iets wat iedereen hier op het forum hoort te doen. Dit hoort een gezellig forum te zijn. En je moet mensen remmen ja, voor er weer ruzie komt. Dat hoort nu eenmaal bij het leven.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Een rel schoppen is niet iets wat iedereen hier op het forum hoort te doen. Dit hoort een gezellig forum te zijn. En je moet mensen remmen ja, voor er weer ruzie komt. Dat hoort nu eenmaal bij het leven.


    dat hoort het te zijn maar geloofik gaat het alleen nog maar over obsessies , kinderachtige shit ,vriendjespolitiek ,en ruzies><
    En als se niet weten wiens sguld het is hebben de popu users het weer gedaan? Dat vind ik gwn naaiien :$

    In ieder geval, ik sluit dit topic.
    Zo'n topic is al enorm vaak geopent en gesloten, dus deze ook.
    Slotje.


    I recycle my thoughts.