• En geef ze is ongelijk?
    Q is hartstikke kinderachtig geworden!
    En er zijn gewoon tè veel regeltjes!
    En dan zeggen die Mod's ook nog dat het onze schuld is ,, Maar zijn die er dan niet om dat soort dingen te voorkomen fseu? En niet om nòg meer regels te maken zodat alleen maar meer mensen de pest erin krijgen. Okay , wij als users gaan miss soms wel te ver ,maar hun denken egt dat ze god zijn fseu ><
    En nu word deze Onmiddelijk weer gesloten let maar op.. ze kunnen niet tegen kritiek(A)
    En dit is duss niet om iedereen tegen de mod's op te zetten fseu, Wnt ze doen gewoon wat ze moeten doen fseu.. maar de waarheid is hard ><
    Maar dan heb ik het nog niet gehad over Jullie!
    De helft zijn gewoon rare meelopertjes en die achter de rug om van de zogeheete ''popu users' Lopen te roddelen ,Zoals toen die 7 gebant werden. Ik weet dat iedereen toen ze er nog waren zaten te slijmen enseu om vrienden te worden maar sodra ze weg waren werd er gesegt dat se achterbakse bitches waren? I mean,, Waar slaat dat op?
    Wees dan groot en seg het in hun gezicht! en niet wanneer ze niet kunnen antwoorden [à]
    En dan hebben jullie het lef ook nog om om iemands mening te vragen! maar zodra deze jullie niet aanstaat MOET er weer ruzie komen.. Vraag dan ook niet om iemands mening!
    Want ik vind jullie echt laag zo..
    En de mods doen ook niet alles perfect ,, helemaal niet. Maar jullie zijn ook neit beter fseu ><
    Dat geroddel en geruzie en dan ook nog geobserdeert raken als iemand weg gaat??
    jezus,, Ze gaan juist weg om zulke dingen ,of om aand8 te trekken? Ik bedoel ,,degenen die weer terug komen wouden duidelijk alleen aandacht,, Maar als ze egt weg blijven ligt het niet aan de mods.
    Dat weetik wel!
    En mijn complimenten voor al jullie leuke roddeletjes terwijl ik niet kan antwoorden!
    Wees eens groot en GEDRAAG JE NORMAAL!
    En nu word dit topic tog gesloten ,, Alst niet om de inhoud is dan wel om de maker ..

    Minder vriendelijke groeten van chantou/ash/sidney/fairytail ..
    Also known as: CuteAsHell

    Bijdeweg: Mij zien jullie ook niet meer terug^^ En dan niet om de mods, die eigenlijk de reden zijn dat ik gebant ben maar om jullie ,die hartstikke kinderachtig gedrag vertonen en het lef hebben om dingen over mij te seggen die niet eens waar zijn ! Maar toen ik er nog was sei je anders heel wat anders><

    En mogt dit topic om de 1 of andere rare reden tog openblijven (wat waarschijnlijk niet so is) Wees dan groot en maak geen ruzie fseu >

    whatever. ja sorry, maar dat is het enige, maar dan ook echt het énige wat ik ervan kan zeggen. like, waar trek je je iets van aan. ignore it, honey.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt gelijk, behalve met dat popu^^

    Ik heb al héél vroeger ruzie met ze gehad, en àls ik ruzie heb, dan houd ik me niet in, geloof me.

    Enja, die regels gaan er hier soms wel over. En dat van de mods, daar heb je ook gelijk in.
    [/mening]

    Hmm.
    Mijn mening:
    De mods doen facking hun best, en dat weet ik :]+Daar geloof ik in. Jullie mogen mij best haten, maar de mods proberen zoveel mogenlijk voor ons te doen. En ik snap wel dat iedereen gaat, ik word zelf ook minder online. Goed, dit heeft een persoonlijk reden, niet omdat iedereen hier vertrelt. Alle 'Popu' kinderen vertrekken, omdat iedereen vertrekt; zo word er niks meer aan. Kinderen die gaan rodelen zijn zinloos, komop. Quizlet is wel kinderachtig, maar dat is het vanaf het begin al geweest. Tokio hotel is deze site 'opgebaseerd' iedereen maakt/maakte er wel verhalen over. Dus als je er iets tegen hebt, moet je niet op deze site gaan! Iedereen heeft zijn dagje wel eens niet, maar als popu mensen die hebben is dat gelijk ráak. Ik bedoel, hun zijn 'anders' dan ons? Nee. ze zijn het zelfde als ons, alleen kent bijna iedereen ze. En omdat (bijna) iedereen ze kent, worden er topic's over gemaakt. Omdat hún vriendschappen hebben gemaakt.
    .__.'
    Het kan nog al verwarrend zijn, maar ik ben verwarrend. Haat me nu maar fzo, ik geef mijn mening :]

    Oké =='
    Het kan me nu even werkelijk geen fuck schelen wat voor kritiek jullie nu weer hebben.

    Ja inderdaad. ^^

    En als jullie weg willen, hell yeah, tief maar op ofzo :D
    Beter weg hier dan dat jullie hier blijven en chaggie gaan lopen doen. =]

    Kinderachtige gehalte: Sure, met een aantal cracknoobs hier valt geen normaal gesprek aan te knopen.

    =]

    Ok, nù wil ik iets zeggen, maar ik ga gwn mijn mond houden, anders volgt er weer wat --'

    Tegen mij mag je alles zeggen hoor.

    Yeah, right, en dan geband worden, nee dankje.

    Alsof ik andermans mening niet tollereer.
    Je mag hem best uiten, hetzij op een normale manier.
    Of ik me er wat van aantrek is een tweede, maar kritiek is wel eens lekker.
    Heb liever dat je het uitspreekt dan zo gaat doen alsof ik een enorme boeman ben ofzo

    Uh, oké dan?
    Ik vind gwn dat de mods weer samenspannen.

    Da's alles wat ik wou zeggen.. Tot hiertoe toch.

    Samenspannen?

    God, mensen kunne echt hun mond niet houden over die 'regeltjes'? Wees blij dat we er hebben, want anders zou het hier ook niet bepaald leuk zijn. En je hebt gelijk de waarheid is hard: die regels komen er door de users zelf.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hoezo samenspannen als ik vragen mag?
    En waarom vind je dat?

    Waarom denk je dat je hier een ban voor krijgt ofzo?
    [je weet zeker niet dat Máriko en ik een exste zijn en over veel hetzelfde denken? Dus dat het misschien daardoor komt dat je dat denkt?]

    Hoezo samenspannen als ik vragen mag?
    En waarom vind je dat?

    Waarom denk je dat je hier een ban voor krijgt ofzo?
    [je weet zeker niet dat Máriko en ik een exste zijn en over veel hetzelfde denken? Dus dat het misschien daardoor komt dat je dat denkt?]

    ja, omdat je haar meteen volgt, en het valt nogal op dat het ook een mod is. [/en van wat ik zeg is niets persoonlijk bedoeld]

    God, mensen kunne echt hun mond niet houden over die 'regeltjes'? Wees blij dat we er hebben, want anders zou het hier ook niet bepaald leuk zijn. En je hebt gelijk de waarheid is hard: die regels komen er door de users zelf.

    EDIT x'D :
    Er mogen best topics als deze voorkomen hoor. Maar geen duizenden ><


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Omdat ik haar volg in het, het boeit me niet?
    Nou het ging over het commentaar richting ons :'D
    En aangezien zij toevallig dat commente en ik hetzelfde voel op dit moment en wel meer aan mijn hoofd heb dan een paar zeurende users hier quote ik haar.=]
    En dat zij mod is, is omdat te gewoon geweldig is. =] Dat was niet mijn beslissing.