• Nou kidsz,
    ik ziet hier al een tijdje mee en ik wil vragen aan jullie of jullie dit ook hebben.Nou in het begin van het schooljaar moest ik alleen naar een nieuwe klas omdat me BF een niveau hoger ging.We fietste nog wel samen naar school en zaten nog wel samen in de pauze's,maar dat is nu ook niet meer zo. Gelukkig ging een goeie vriend van me wel mee naar de Havo en hing ik daar mee rond.Me BF ging met al die meiden van de brugklas naar de 2e en ik dus met alle jongens.Oke,wel 6 andere meiden maar daar heb ik nix mee,en ik wil neit zo WannaB friends overkomen dus liep ik niet achter hun kont aan. Maar nu ga ik dus met jongens om. Alleen maar jongens. Oke,dr is wel eens een meisje bij maar meestal is het ik, en 3 andere jongens. En ik heb een vriendje,die daar totaal niet moeilijk overdoet.Maar er zijn van die huppelkutten in mijn klas die gaan de hele tijd achter me rug fluisteren dat ik vreemd ga en dat soort dingen. Het doet me nix en ik weet zelf ook wel beter maar het is bijzonder irritant.Laatst was het ook dat ik met de jongens een film wou gaan kijken bij 1 van die jongens.Nou ik mocht niet komen omdat me moeder weer van die dingen in haar hoofd haalde. Ik word daar zo gek van!!Meiden en jongens kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder dat er meteen iets moet zijn!

Pf,,,,blij dat dit er even uit is.
    Tnx voor lezen

xoxo

People who are meant to be together always find each other in the end.

(...)
    Ja dat ken ik zo erg weet je. 1 van die jongens zat ik al bij 1 de brugklas en we konden het gewoon heel goed met elkaar vinden. Maar we hebben nix met elkaar gehad. Het ging het hele jaar zo door. Eerst vond ik het irritant.Toen begon ik het wel grappig vinden en ttoen zei ik; ja man ik ben zo verliefd op hem' Maar toen hielde ze niet op en toen begon het echt erg te worden.Zelfs nu in de 2e gaat het rond,terwijl ik een vriend heb

Das indeed wel vervelend. o_o En ook echt triest dat dat rond gaat. Volgens mij heeft bij mij iedereen het nu wel begrepen, ik heb echt niks met hem, en ga niet vreemd van mijn vriendje ofz. o_o But yeah. Het zal wel, ze denken maar wat ze willen ofz, ik ben gelukkig met mijn vrienden en vriendje, dus t zal wel o_o

Mew <3

(...)
    Das indeed wel vervelend. o_o En ook echt triest dat dat rond gaat. Volgens mij heeft bij mij iedereen het nu wel begrepen, ik heb echt niks met hem, en ga niet vreemd van mijn vriendje ofz. o_o But yeah. Het zal wel, ze denken maar wat ze willen ofz, ik ben gelukkig met mijn vrienden en vriendje, dus t zal wel o_o

Ja precies,wij weten zelf beter. Die mensen zijn gewoon dom dat ze het nog steeds niet door hebben ><

is het heel toevallig -domgokje- jory/ie [hoe je het ook schrijft?]

AAP

^^ Sjee, je kan toch self bepalen met wie je omgaat? Ze zal toch wel snappen dat je dat toch ééécht niet doet. ((Toch?))

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

is het heel toevallig -domgokje- jory/ie [hoe je het ook schrijft?]

jup ><

(...)
    jup ><
    ik mag haar niet. XD

AAP

(...)ik mag haar niet. XD

Ik ook niet
    Vieze make-up kop. Ze gaat maybe verhuizen !!
    -is heel stiekem blij-

Anko: Ik ook niet x.x Ik had volgens haar ook meteen iets met Jurrie toen ik op zijn schoot zat, like dat kan toch wel gewoon?

AAP

(...)
    Ik ook niet
    Vieze make-up kop. Ze gaat maybe verhuizen !!
    -is heel stiekem blij-
    (dance)YESHH.
    laat haar verhuizen naar de noordpool en dan word ze opgegeten door een naaktejoryeter
    . (A)

AAP

(...)(dance)YESHH.
    laat haar verhuizen naar de noordpool en dan word ze opgegeten door een naaktejoryeter
    . (A)

Nee,door Jochem de Naakte Berenkiller!
    weetje,Jory zou op de basisschool op jeroen verliefd zijn geweest 0o

Ik heb maar 5 meisjes in mijn klas (brugklas) en 14 jongens. En alle meiden die zijn net niet helemaal mijn stijl. Daarom zijn een heleboel jongens mijn beste vrienden. Maar ik heb gelukkig ook nog vriendinnen in andere klassen die nou net weer wel mijn stijl zijn.
    Probeer er met je ouders over te praten of zo.
    Sterkte ermee!

x

you're my favourite part of the day ~

(...)
    Nee,door Jochem de Naakte Berenkiller!
    weetje,Jory zou op de basisschool op jeroen verliefd zijn geweest 0o
    die van jou? :ó Ze is vast jaloers, en dan wil ze je laten denken dat je vreemd gaat maar stiekem weet ze zelf wel dat dat niet zo is, en dan kan ze met hem nemen. En dan gaan superastrid en superanke haar met onze superpowers naar de noordpool trappen zodat Jochem de naakte berenkiller haar kan vermoorden en jij een gelukkig leven met jeroen kan leven. 8D

AAP

Ik heb maar 5 meisjes in mijn klas (brugklas) en 14 jongens. En alle meiden die zijn net niet helemaal mijn stijl. Daarom zijn een heleboel jongens mijn beste vrienden. Maar ik heb gelukkig ook nog vriendinnen in andere klassen die nou net weer wel mijn stijl zijn.
    Probeer er met je ouders over te praten of zo.
    Sterkte ermee!

x

dankje ^^ Valt me wel veel op dat meisjes meer jongens vrienden hebben. Cuwl ^^

(...)
    dankje ^^ Valt me wel veel op dat meisjes meer jongens vrienden hebben. Cuwl ^^
    yesh. xd
    en ik ging luuks mobiel stelen, toen had ik die een heel uur toen ging ik jou smsjes lezen. (A)

AAP

(...)die van jou? :ó Ze is vast jaloers, en dan wil ze je laten denken dat je vreemd gaat maar stiekem weet ze zelf wel dat dat niet zo is, en dan kan ze met hem nemen. En dan gaan superastrid en superanke haar met onze superpowers naar de noordpool trappen zodat Jochem de naakte berenkiller haar kan vermoorden en jij een gelukkig leven met jeroen kan leven. 8D

yay ^^ en toen werd Jory bruut en pijnlijk om het leven gebracht.Amen. En superastrid en superanke zijn superfantastish =D