• Nou kidsz,
    ik ziet hier al een tijdje mee en ik wil vragen aan jullie of jullie dit ook hebben.Nou in het begin van het schooljaar moest ik alleen naar een nieuwe klas omdat me BF een niveau hoger ging.We fietste nog wel samen naar school en zaten nog wel samen in de pauze's,maar dat is nu ook niet meer zo. Gelukkig ging een goeie vriend van me wel mee naar de Havo en hing ik daar mee rond.Me BF ging met al die meiden van de brugklas naar de 2e en ik dus met alle jongens.Oke,wel 6 andere meiden maar daar heb ik nix mee,en ik wil neit zo WannaB friends overkomen dus liep ik niet achter hun kont aan. Maar nu ga ik dus met jongens om. Alleen maar jongens. Oke,dr is wel eens een meisje bij maar meestal is het ik, en 3 andere jongens. En ik heb een vriendje,die daar totaal niet moeilijk overdoet.Maar er zijn van die huppelkutten in mijn klas die gaan de hele tijd achter me rug fluisteren dat ik vreemd ga en dat soort dingen. Het doet me nix en ik weet zelf ook wel beter maar het is bijzonder irritant.Laatst was het ook dat ik met de jongens een film wou gaan kijken bij 1 van die jongens.Nou ik mocht niet komen omdat me moeder weer van die dingen in haar hoofd haalde. Ik word daar zo gek van!!Meiden en jongens kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder dat er meteen iets moet zijn!

    Pf,,,,blij dat dit er even uit is.
    Tnx voor lezen

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Daar zou ik maar trots op zijn ^^ Ik kan bijv. heel goed liegen =X

    Dat kan ik dan weer niet :X
    Ze merken het altijd meteen als ik lieg. +_+


    One man's fun is another's hell.

    Toon geen emotie XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wel
    Toen ik naar het 1ste ging had ik een groepje vriendinnen. Die hebben me laten vallen want meisjes uit het 2de vonden hen cool en moesten niks van me hebben. Dus was ik één jaar lang vriendloos.
    Ik zat dan ook in een klas meisjes die m een jongen vonden waardoor ik minder vriendinnne had.
    En toen in het 2de er kwamen jongens in de klas. en die zijn mijn beste vrienden geworden. Nu haten de meisjes mij omdat ik beter met jongens kan omgaan x'D
    En die 'vriendinnen' zijn vijanden geworden. en die jongens blijken dus mijn enige vrienden te zijn


    death to the one at the end of the serenade.

    Toon geen emotie XD

    Sta ik daar zo mega droog x] Met een totaal uitgestreken gezicht. xD


    One man's fun is another's hell.

    whaha
    ik ben dood -geen emotie XD-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wel
    Toen ik naar het 1ste ging had ik een groepje vriendinnen. Die hebben me laten vallen want meisjes uit het 2de vonden hen cool en moesten niks van me hebben. Dus was ik één jaar lang vriendloos.
    Ik zat dan ook in een klas meisjes die m een jongen vonden waardoor ik minder vriendinnne had.
    En toen in het 2de er kwamen jongens in de klas. en die zijn mijn beste vrienden geworden. Nu haten de meisjes mij omdat ik beter met jongens kan omgaan x'D
    En die 'vriendinnen' zijn vijanden geworden. en die jongens blijken dus mijn enige vrienden te zijn

    Nu maar hopen dat die meiden je ook met rust laten en die jongens je neit in de steek gaan laten. Vriendschappen me jongens zijn gewoon über!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Eerlijk gezegt vind ik een vriendschap met een jongen ook leuk. Ik bedoel, die doen niet zo moeilijk en overdreven over sommige dingen. Misschien moet je er met je moeder over praten zodat je vaker met ze om mag gaan.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    En. Met een jongen (die hetero is), kan je geen ruzie krijgen om een jongen!


    One man's fun is another's hell.

    Dat heb ik twee jaar gehad maar dit jaar is dat veranderd. Ik heb in mijn leven ook wel meer mannelijke vrienden dan vrouwen..


    Life is hard and then we die

    Meiden kunnen soms zoo zeuren en roddelen en bla bla maar k ga zelf met meiden om die zichzelf zijn weetje gewoon normaal..


    Love is the movement <3

    Je hebt helemaal gelijk.
    Ik ben best goed bevriend met een jongen, Sharif. But like, we hebben niks verder. Hadden ook niet. En ik heb sinds zegmaar 6 weken nu een vriend, en toen zeiden sommigen in het begin van 'huh, je was toch op Sharif?' Echt.. Hoe snel trekken mensen conclusies? Ik fietste ook een keer met mijn vriendje ergens, en toen reden we langs twee jongens ofz, kende ik niet verder, en toen zei eentje ineens tegen die ander 'hee, zij had met Sharif!' like, omg! Echt te erg gewoon!


    Mew <3

    Ik kom ook supergoed overeen met veel jongens.
    M'n vriendinnen plagen me daar soms mee :P Maar das niet gemeend. En ja die huppelkutten, negeren he, die zijn gewoon stikjaloers :P
    Maar dat je moeder daar een probleem mee heeft, is wel erg jammer! De mijne heeft daar totaal geen problemen mee, dus ik weet niet zo goed wat je daarmee aan moet. Eens serieus mee praten zeker, haar vertellen dat jullie gewoon vrienden zijn, en dat er écht niks kan gebeuren. Weet ze van je vriendje? Dan moet ze toch begrijpen dat je echt niks gaat uitsteken achter die z'n rug...
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Je hebt helemaal gelijk.
    Ik ben best goed bevriend met een jongen, Sharif. But like, we hebben niks verder. Hadden ook niet. En ik heb sinds zegmaar 6 weken nu een vriend, en toen zeiden sommigen in het begin van 'huh, je was toch op Sharif?' Echt.. Hoe snel trekken mensen conclusies? Ik fietste ook een keer met mijn vriendje ergens, en toen reden we langs twee jongens ofz, kende ik niet verder, en toen zei eentje ineens tegen die ander 'hee, zij had met Sharif!' like, omg! Echt te erg gewoon!

    Ja dat ken ik zo erg weet je. 1 van die jongens zat ik al bij 1 de brugklas en we konden het gewoon heel goed met elkaar vinden. Maar we hebben nix met elkaar gehad. Het ging het hele jaar zo door. Eerst vond ik het irritant.Toen begon ik het wel grappig vinden en ttoen zei ik; ja man ik ben zo verliefd op hem' Maar toen hielde ze niet op en toen begon het echt erg te worden.Zelfs nu in de 2e gaat het rond,terwijl ik een vriend heb


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ga ook meer met Jongens om dan met Meisjes
    Want met Meisjes heb ik snel ruzie
    En met de Jongens nietxD


    Maar dat je moeder daar een probleem mee heeft, is wel erg jammer! De mijne heeft daar totaal geen problemen mee, dus ik weet niet zo goed wat je daarmee aan moet. Eens serieus mee praten zeker, haar vertellen dat jullie gewoon vrienden zijn, en dat er écht niks kan gebeuren. Weet ze van je vriendje? Dan moet ze toch begrijpen dat je echt niks gaat uitsteken achter die z'n rug...
    xX <3

    Ik snap mijn moeder echt niet.Ze weet dat ik heel veel met die jongens omga.Als ik het over school heb dan komen hun er ook in voor. Op de basisschool ging ik ook met jongens en meisjes om en zelfs logeren.En mijn moeder heeft zelfs 2 goeie vrienden en dat zijn mannen >,< En ze weet het ook van me vriendje en me vriendje weet ook dat ik veel met jongens omga,en die ziet het probleem niet.Dus me moeder is de enige die moeilijk er over doet. Terwijl ze het wel leuk vind. En dan denk weer van,mens wat wil je nou?!


    People who are meant to be together always find each other in the end.