• Nou kidsz,
    ik ziet hier al een tijdje mee en ik wil vragen aan jullie of jullie dit ook hebben.Nou in het begin van het schooljaar moest ik alleen naar een nieuwe klas omdat me BF een niveau hoger ging.We fietste nog wel samen naar school en zaten nog wel samen in de pauze's,maar dat is nu ook niet meer zo. Gelukkig ging een goeie vriend van me wel mee naar de Havo en hing ik daar mee rond.Me BF ging met al die meiden van de brugklas naar de 2e en ik dus met alle jongens.Oke,wel 6 andere meiden maar daar heb ik nix mee,en ik wil neit zo WannaB friends overkomen dus liep ik niet achter hun kont aan. Maar nu ga ik dus met jongens om. Alleen maar jongens. Oke,dr is wel eens een meisje bij maar meestal is het ik, en 3 andere jongens. En ik heb een vriendje,die daar totaal niet moeilijk overdoet.Maar er zijn van die huppelkutten in mijn klas die gaan de hele tijd achter me rug fluisteren dat ik vreemd ga en dat soort dingen. Het doet me nix en ik weet zelf ook wel beter maar het is bijzonder irritant.Laatst was het ook dat ik met de jongens een film wou gaan kijken bij 1 van die jongens.Nou ik mocht niet komen omdat me moeder weer van die dingen in haar hoofd haalde. Ik word daar zo gek van!!Meiden en jongens kunnen ook gewoon vrienden zijn zonder dat er meteen iets moet zijn!

    Pf,,,,blij dat dit er even uit is.
    Tnx voor lezen

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jongens zijn gewoon niet zo achterbaks als meisjes, die zeggen meteen waar 't op staat en roddelen niet. Daarom zijn jongens soms leuker dan meisjes. Jongens maken ook niet overal meteen zo'n groot probleem van, jongens kijken niet raar als hun haar er op een dag totaal niet utiziet en ze kunnen je beschermen terwijl meisjes bang wegkruipen.
    + Als ze knap en lief zijn, kan er wel eens iets moois uit bloeien x)
    + Ik wil niet veralgmenen ofzo :')

    En ik adoreer dit tekstje van je ^^_O_


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jongens zijn gewoon niet zo achterbaks als meisjes, die zeggen meteen waar 't op staat en roddelen niet. Daarom zijn jongens soms leuker dan meisjes. Jongens maken ook niet overal meteen zo'n groot probleem van, jongens kijken niet raar als hun haar er op een dag totaal niet utiziet en ze kunnen je beschermen terwijl meisjes bang wegkruipen.
    + Als ze knap en lief zijn, kan er wel eens iets moois uit bloeien x)
    + Ik wil niet veralgmenen ofzo :')

    Jah dat vind ik dus ook. Meisjes kunnen soms écht gemeen uit de hoek komen en hier hou ik dus totaal niet van. Zelf ben ik totaal niet zo en roddelen is dus echt niet aan mij besteed. Ik weet hoe pijn dat kan doen.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als ik denk aan 'ruzie met een meisje', denk ik aan 'gemeen, roddelen, achterbaks, iedereen tegen je opzetten', als ik denk aan
    'ruzie met een jongen', denk ik aan een dikke vette woordenwisseling en eens lekker vechten xD en het daarna al lachend terug goedmaken.
    Meisjes blijven na een ruzie meestal ook erover zeuren, zelfs als het bijgelegd is, ze blijven je er telkens aan herinneren.


    One man's fun is another's hell.

    Maar meiden laten we eerlijk zijn,jongens kunnen ook heel snel agressief worden en boos. Das dan wel weer eng,want als een jongen écht boos is,sta je als meisje machteloos.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar meiden laten we eerlijk zijn,jongens kunnen ook heel snel agressief worden en boos. Das dan wel weer eng,want als een jongen écht boos is,sta je als meisje machteloos.

    Dat wel. Maar als een jongen agressief gaat worden, kan je je best uit de voeten maken, óf, ijs tegen z'n hoofd gooien xD
    - Zie mijn ondertussen al oude topic over dat ik een ijsblok tegen een jongen z'n hoofd gegooid had xD -


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Dat wel. Maar als een jongen agressief gaat worden, kan je je best uit de voeten maken, óf, ijs tegen z'n hoofd gooien xD
    - Zie mijn ondertussen al oude topic over dat ik een ijsblok tegen een jongen z'n hoofd gegooid had xD -

    Ja dat heb gelezen x3 Geniaal !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja dat heb gelezen x3 Geniaal !

    Moeha ^^ Na 2 dagen zag je er al niks meer van ofzo xD
    Sinds die dag heeft hij me wel nooit meer tegen de grond gegooid of uitgescholden (A)


    One man's fun is another's hell.

    Maar meiden laten we eerlijk zijn,jongens kunnen ook heel snel agressief worden en boos. Das dan wel weer eng,want als een jongen écht boos is,sta je als meisje machteloos.


    Jah dat opzich wel, maar ik kan karate xD Weet nie of dat helpt maarja :P Hahaha ow en ik kan best snel rennen, dus dan ben ik snel weg xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Jah dat opzich wel, maar ik kan karate xD Weet nie of dat helpt maarja :P Hahaha ow en ik kan best snel rennen, dus dan ben ik snel weg xD

    xxx B(K)

    Als het ene niet helpt, helpt het andere wel xD


    One man's fun is another's hell.

    Maar meiden kunnen weer heel goed gemeen zijn ^^
    x3 komt ook wel eens van pas


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Als het ene niet helpt, helpt het andere wel xD


    I hope so :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    k ga ook veel met zo'n gast om, hij zat bij mij op de basis school, maar ik ben in de brugklas blijven zitten, dus hij zit nu in de bovenbouw, ik in de onderbouw (vwo) maar elke keer als we elkaar zien wel ff n praatje enzo, en elke keer krijg k dan gezeik over dat ie mn vriendje zou zijn enzo (hij is vermoedelijk gay X'D ) maar idd, dus van die hupplkutjes die dat doen...
    x

    Maar meiden kunnen weer heel goed gemeen zijn ^^
    x3 komt ook wel eens van pas


    Jah hahahah (duivel) Nou, volgens mij ben ik een uitzondering xD Alhoewel ik wel goed ben in opmerkingen maken :P Wat een talent *kuch*

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Daar zou ik maar trots op zijn ^^ Ik kan bijv. heel goed liegen =X


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Daar zou ik maar trots op zijn ^^ Ik kan bijv. heel goed liegen =X


    Nou dat kan ook wel eens van paskomen toch? Voor een leugentje om eigen bestwil of om die van een ander?

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle