• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.


    Bored.

    het is weer mode...twincest werd zeker te eentonig *yawn*


    BAM!

    Bi Was helemaal niet in!
    Vind ik
    En Ik heb geen flauw idee van retro is
    Het enige wat ik weet is HetroxD

    het is weer mode...twincest werd zeker te eentonig *yawn*

    Ik vind het allemaal nogal wannebe ==' Wordt er een serie over TW gemaakt, doet iedereen dat ineens. Wordt er een serie over biseksualiteit gemaakt, gaat iedereen daar ineens over schrijven.


    Bored.

    Bi Was helemaal niet in!
    Vind ik
    En Ik heb geen flauw idee van retro is
    Het enige wat ik weet is HetroxD

    k vond dat t wel in was.
    en retro is.. dat het in was. en dan alweer zo lang uit is. dat het weer in is. en JA. dat slaat nergens op


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bi Was helemaal niet in!
    Vind ik
    En Ik heb geen flauw idee van retro is
    Het enige wat ik weet is HetroxD

    Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden. Deze ontwerpen en producten worden vervolgens opnieuw gehanteerd en geproduceerd. Tijdens het laatste decennium is retro in toenemende mate populair geworden.


    Bored.

    ¬¬
    Dom hea
    *sigh*
    En natuurlijk denk iedereen dat ze Bi zijn om een beeeeeeetje aandacht te krijgen. Vooral die kindjes van 10, 11, 12 jaar die beweren dat ze Bi en Emo zijn ¬¬
    Ik word er moe van *double yawn*


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Ik vind het allemaal nogal wannebe ==' Wordt er een serie over TW gemaakt, doet iedereen dat ineens. Wordt er een serie over biseksualiteit gemaakt, gaat iedereen daar ineens over schrijven.

    heb je toch altijd? als er eentje succesvol is krijg je meteen rip-offs. so damned annoying. Ik ben nog niet één ervan tegengekomen die meer gemaakt werd dan het 'orgineel' maar dat boeit ze blijkbaar niet.. but yeah whatever floats your boat =/


    BAM!

    Ik ben lekker niet wannabe cus ik heb er geen serie over.
    But ik heb wel één sa daarover. Ben ik nu ook wannabe?

    (...)
    Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden. Deze ontwerpen en producten worden vervolgens opnieuw gehanteerd en geproduceerd. Tijdens het laatste decennium is retro in toenemende mate populair geworden.

    Uit de dikke van Dale of gewoon uit je koppie? O.O


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Uit de dikke van Dale of gewoon uit je koppie? O.O

    Wikipedia :Y)


    Bored.

    (...)
    k vond dat t wel in was.
    en retro is.. dat het in was. en dan alweer zo lang uit is. dat het weer in is. en JA. dat slaat nergens op

    Retro staat voor het teruggrijpen op producten en ontwerpen uit het verleden. Deze ontwerpen en producten worden vervolgens opnieuw gehanteerd en geproduceerd. Tijdens het laatste decennium is retro in toenemende mate populair geworden.


    Ooh Ok

    (...)
    Wikipedia :Y)

    Good Old Wikipedia xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Wikipedia :Y)

    Ik wist dat het van het internet kwam. *Voelt zich slim* :Y)

    ¬¬
    Dom hea
    *sigh*
    En natuurlijk denk iedereen dat ze Bi zijn om een beeeeeeetje aandacht te krijgen. Vooral die kindjes van 10, 11, 12 jaar die beweren dat ze Bi en Emo zijn ¬¬
    Ik word er moe van *double yawn*

    Ik erger me er een beetje heel veel aan? Ik vat zoiets op als een persoonlijke belediging. Ik ben namelijk wél biseksueel en ik heb ook al verschillende vrouwelijke exen gehad. Maar die kindjes van 10 t/m 14 hebben vaak nog nooit een meisje gezoend.


    Bored.

    Ik ben lekker niet wannabe cus ik heb er geen serie over.
    But ik heb wel één sa daarover. Ben ik nu ook wannabe?

    Naah ;'D
    Jou vind ik geen wannabe. Gewoon een SAtje is ok. MAar QL. zal overspoelt worden met die series.
    Ik heb naturlijk niks tegen Bi's, ben zelf Bi xD
    Maar als het nu in de mode is zal iedereen wel Bi worden hé ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.