• Ja mensen,
    ik ben nu al ongelofelijk zenuwachtig xd Ik ben namelijk uitgekozen in onze klas als 1 van de 2 die naar de finale van het Junior Speaking Contest* op onze school gaat.
    Maar toen ik die speech in klas moest houden trilden mijn benen al ongelofelijk erg en was ik vet zenuwachtig, alleen dinsdag moet ik het dan voor de hele school houden 0.o Dat red ik dan echt niet xd
    Dus heeft iemand tips om rustiger te worden? Of om ervoor te zorgen dat ik geen blackout krijg als ik op dat podiumding sta?

    * Het Junior Speaking Contest is een wedstrijd waarbij alle 2e en 3e klassers van het tweetalig onderwijs aan moeten meedoen. Je moet dan een speech schrijven en voordragen voor de klas, dan gaat de klas stemmen en dan gaan de 2 met de meeste stemmen naar de finale op school. Daar wordt er weer gestreden wie van de verschillende klassen onze school mag vertegenwoordigen bij de regionale finale en proberen 100 euri te winnen.
    De speech die je moet schrijven moet te maken hebben met het thema, wat dit jaar
    Sports&Creativity is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    spannend o.o
    succes enzo :]

    Ontkenning.
    Das echt een enige dat een beetje helpt bij mij :P
    Neen, daar staan geen duizend mensen. Neen, ik ga niet zometeen een speech voordragen. Het enige wat ik doe is een beetje praten tegen mezelf. De rest negeren we.
    Ik hoop dat het een beetje helpt xP
    Voor de rest: wel superveel succes!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik heb niet echt tips, maar in ieder geval al veel succes :D
    xX


    For once I want to be the car crash.

    Ontkenning.
    Das echt een enige dat een beetje helpt bij mij :P
    Neen, daar staan geen duizend mensen. Neen, ik ga niet zometeen een speech voordragen. Het enige wat ik doe is een beetje praten tegen mezelf. De rest negeren we.
    Ik hoop dat het een beetje helpt xP
    Voor de rest: wel superveel succes!
    xX <3
    Er komen sowieso geen duizend mensen xd ik denk rond 200 0.o aula zal wel vol zitten iig 0.o
    maar bedankt voor de tip<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heb ik vorig jaar ook moeten doen, onze klas was verloren ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    euhm u oge dichtdoen en u naam me u neus in de lucht sgrijve helpt bij mij altij???

    Heb ik vorig jaar ook moeten doen, onze klas was verloren ><
    Vorig jaar was het toch Science & Technology ofso?xd anyway; zit jij dan ook op tweetalig? 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    euhm u oge dichtdoen en u naam me u neus in de lucht sgrijve helpt bij mij altij???
    0.o droog x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik werd gelukkig niet gekozen xD
    Een vriendin van mij moest het doen, die was zoo goed x'D Maar het was nog oefenen omdat wij in de 1e zitten :$


    Caution first, always.

    kauwgom het is mischien wel heel onbeleefd om dat in je mond te hebben maar het werkt wel ^^ of van te voren kalmerings druppels?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    kauwgom het is mischien wel heel onbeleefd om dat in je mond te hebben maar het werkt wel ^^ of van te voren kalmerings druppels?
    wat zijn kalmeringsdruppels nou weer? ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.