• Mijn broer heeft van mij en Tom kaulitz een portret laten makenXD


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    ja :( nu wil ik die foto zien ook xd

    ik ook ... wou ik ook...maar geod..xD

    Ik krijg em niet op me computer..


    Verdomme


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik krijg em niet op me computer..


    Verdomme

    heh... das KUT!!xD

    Ik krijg em niet op me computer..


    Verdomme


    Misschien een foto trekken met de gewone fotocamera of met je gsm en zo ôp de computer zetten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Misschien een foto trekken met de gewone fotocamera of met je gsm en zo ôp de computer zetten.


    Fotocamera heb ik niet.. Maar ik krijg geen verbinding tussen me gsm en de computer.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)

    Fotocamera heb ik niet.. Maar ik krijg geen verbinding tussen me gsm en de computer.


    kut computer of kut gsm...xD^^

    (...)

    Fotocamera heb ik niet.. Maar ik krijg geen verbinding tussen me gsm en de computer.


    Dat is echt...kut! En euhm, gaat dat ook niet met je broer zijn gsm? ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dat is echt...kut! En euhm, gaat dat ook niet met je broer zijn gsm? ><


    jaah...^^ kan dat???

    btw... ik heb een vraagje.. wil je tegen me zeggen als het gelukt is... ik moet nu gaan....[helaas...]



    hoop dat je dat doet!!



    xx myyy

    (...)

    Dat is echt...kut! En euhm, gaat dat ook niet met je broer zijn gsm? ><



    Noop. He's not home..


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    btw... ik heb een vraagje.. wil je tegen me zeggen als het gelukt is... ik moet nu gaan....[helaas...]



    hoop dat je dat doet!!



    xx myyy




    is guud,


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    T'lukt echt niet.. hij doet kei raar.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    je gsm in de computer pluggen: je krijgt een schermpje uitvoeren of whtvr... klik dan op foto's aanpassen met adobe (of iets in die richting, ligt eraan wat voor programma je hebt) dan krijg je vanzelf het schermpje waarmee je foto eraf kunt halen.
    lukt het niet klik dan start, deze computer, verwisselbare schijf G. klik dan nog een keer op start en klik dan op afbeeldingen. Verklein de shermpjes en zet ze naast elkaar. Klik op verwisselbare schijf en dan foto's; klik op de foto en sleep hem naar 'mijn afbeeldingen' deze wordt dat naar je computer gekopiëerd. daarna kun je hem gewoon in de fotoboek zetten.


    BAM!

    je gsm in de computer pluggen: je krijgt een schermpje uitvoeren of whtvr... klik dan op foto's aanpassen met adobe (of iets in die richting, ligt eraan wat voor programma je hebt) dan krijg je vanzelf het schermpje waarmee je foto eraf kunt halen.
    lukt het niet klik dan start, deze computer, verwisselbare schijf G. klik dan nog een keer op start en klik dan op afbeeldingen. Verklein de shermpjes en zet ze naast elkaar. Klik op verwisselbare schijf en dan foto's; klik op de foto en sleep hem naar 'mijn afbeeldingen' deze wordt dat naar je computer gekopiëerd. daarna kun je hem gewoon in de fotoboek zetten.


    Tanx voor de uitleg.. maarre, ik weet wel hoe ik wat moet uploaden. Ik weet al waar het probleem zit. Want, hoe leuk zo'n broer is hoe vervelend zo'n broer is. Hij heeft waarschijnlijk de bluetooth verbindingstick uit de computer gehaald. enzonder dat ding kan ik dus niks overbrengen -_-' dus moet ik w8 tot hij thuis is.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.