• 3 redenen om concierges te haten;
    Ze zijn lelijk.
    Ze klagen veel.
    Ze zijn gewoon kut.

    Ik,Julie&Stan waren vandaag 3 minuten te laat in de les [frans], normaal is Rouvroye heel aardig enzo maar nu dus niet...
    We moesten een kaart gaan halen [groene kaart.]
    En ik had mn schoolpasje niet bij me,, =3 ik was te laat, had geen tijd om het te pakken.
    En weetje hoelaat ik me vrijdag moet melden?!
    KWART VOOR ACHT! o_O
    En het was de eerste keer dat ik te laat kwam!
    '¬¬ kweet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het idioot!
    HAAT AAN FRANS&SCHOOL!

    ^^

    houvanjulliex


    You move me ......... Kurt

    Gheghe wij hebben geen strenge leerkracht vanaf een kwartier te laat is het aanmelden xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    die van mijn school zijn hardstikke aardig bij ons gaat altijd de deur op slot na de bel maar ik had last van me been dus ze deden voor me de deur los xD

    OE NOU WIJ HEBBEN EEN SEXY CONGERGE!
    OOEE.
    Niet normaaal! (: Die is echt heel koel (:

    Ik heb één conciërge die een narcist is (zoek maar op in 't woordenboek of wikipedia), en die andere is echt überchill, gewoon aardig en geeft niet snel straf ofzo, en áls hij straf geeft is 't weinig. En of we een groene kaart moeten halen hangt echt af van de leraar, zo'n beetje alle B-vakken-leraren zeiken niet (behalve wiskunde, maar die zeikt over alles), en zo'n beetje alle A-vakken-leraren wel. Bij gym is het echt bijna onmogelijk om een groene kaart te halen (een kwartier te laat).

    Kwart voor 8? dat vind jij vroeg?! XD ik sta op om kwart voor 7, vertrek om 25 na 7 en ik ben meestal op school rond kwart voor 8 XD

    Had ik ook met Duits. Ik kwam 2 minuutjes te laat en moest gelijk mijn telaatkaart halen. Al wordt het bij ons niet door de congierge gedaan. Al vond ik het wel nogal raar voor 2 minuutjes.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    ik weet zelfs niet dat wij een concierge hebben op sgool
    .. :S


    You're kicking the legs right out from under my dreams