• Weet iemand een idee? :$

    [/sorry als ie verkeerd staat ik weet niet echt waar dit topic moet :3]

    xox' <3


    The perfect man is gay...

    Ik had 2 ideetjes! Vermits ik zelf wel alleen nog Sa's schrijf, kan ik deze aan jouw geven. Maar er is wel mar 1 zonder bekende personen, dus njah PB of hier?

    Oe.
    Doe hem over mij :]
    Maar ik ben al beroemd, sorry. x'D
    Geeen idee :]

    Merel zoekt een nieuwe job.Ze zoekt heel hard en uiteindelijk vind ze toch een job.Ze heeft een job op de manege.Haar vader wil dit niet dus zegt Merel dat ze in het winkelcentrum werkt.Er komen nog verschillende mensen in voor die Merel niet mogen maar toch is er 1 jongen die haar wel leuk vind.
    Als je niet van paarden houd neem je maar iets anders ofzo xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik had 2 ideetjes! Vermits ik zelf wel alleen nog Sa's schrijf, kan ik deze aan jouw geven. Maar er is wel mar 1 zonder bekende personen, dus njah PB of hier?

    Stuur maar in een pb'tje ;)


    The perfect man is gay...

    Gestuurd. Hoop dat je er wat aan hebt ofsoo.

    Hij is super!<3


    The perfect man is gay...

    Oorlog, of iets anders pakkends.

    Ja ik heb ergens op mijn computer wel een fragmentje van een oorlogsverhaal staan maar das slecht en 'k heb dankzij Annelies wat heel cools!<3


    The perfect man is gay...

    Geen idee XD

    Graag gedaan Hunn<3 Zeg je me als hij er is? Wil wel lezen hoe jy het schrijft. Like, dat programme op TV is like super! En ik kijk er altijd naar en nu wil ik zien hoe jy dat gaat schrijven.

    Er zijn genoeg onderwerpen^^
    Kijk maar naar alle boeken die bestaan, misschien kan je daar wat ideetjes voor onderwerpen halen.^^
    Natuurlijk het boek niet stelen, want dat is plagiaat^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Graag gedaan Hunn<3 Zeg je me als hij er is? Wil wel lezen hoe jy het schrijft. Like, dat programme op TV is like super! En ik kijk er altijd naar en nu wil ik zien hoe jy dat gaat schrijven.

    Is goed Hunn ik zoek alleen nog een titeltje :3


    The perfect man is gay...

    Nou, die TV programma noemt 'De Indringer'

    Ga je het ook nog laten bekeuren door de andere mensen of niet?

    Nee ik ag het geheel voor de lezer die het intressant lijkt straks in een topic zetten.


    The perfect man is gay...